کد خبر : 86613
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
-

آتش جت شخصی ترکیه‌ای خاموش شد

آتش جت شخصی ترکیه‌ای خاموش شد

به گزارش قائم آنلاین، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: نیرو‌های امدادی و نیرو‌های محلی به محل حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ارتفاعات شهرستان کیار نزدیک شده‌اند. فرامرز شاهین اظهار داشت: براساس گزارشات واصله از نیرو‌های نزدیک به محل حادثه، آتش خاموش شده و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، نیرو‌های عملیاتی اورژانس

به گزارش قائم آنلاین، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: نیرو‌های امدادی و نیرو‌های محلی به محل حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در ارتفاعات شهرستان کیار نزدیک شده‌اند.

فرامرز شاهین اظهار داشت: براساس گزارشات واصله از نیرو‌های نزدیک به محل حادثه، آتش خاموش شده و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، نیرو‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و نیرو‌های محلی در حال نزدیک شدن به محل حادثه هستند.

وی افزود: به محض حضور نیرو‌ها در محل جزئیات بیشتر از وضعیت سرنشینان هواپیمای حادثه دیده اعلام خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون نزدیک به ۱۵ عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و تکنسین فوریت‌های پزشکی به محل اعزام و ۶ دستگاه آمبولانس ویک کد ارزیاب از کارشناسان در دامنه کوه مستقر شده است.

ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز وقوع حادثه برخورد و آتش گرفتگی هواپیمای شخصی ترکیه‌ای در مسیر شارجه به استامبول با ۱۱ سرنشین با کوه دورک اناری در ارتفاعات بالادست آبشار دره عشق در شهرستان کیار از سوی مردم منطقه به پایگاه اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 19 =