کد خبر : 86396
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
-

عبادی‌پور: دلم می‌خواهد در اسکرا بمانم

عبادی‌پور: دلم می‌خواهد در اسکرا بمانم

به گزارش قائم آنلاین،  در هفته‌ بیست‌وپنجم لیگ والیبال لهستان تیم اسکرابلچاتوف توانست با نتیجه‌ ۳ بر صفر تیم کاتوویسته را از پیش رو بردارد و جایگاهش در رده دوم پلاس‌لیگا را تثبیت کند. در این دیدار اسکرا با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ به سود خود تمام کرد ۵۵

به گزارش قائم آنلاین،  در هفته‌ بیست‌وپنجم لیگ والیبال لهستان تیم اسکرابلچاتوف توانست با نتیجه‌ ۳ بر صفر تیم کاتوویسته را از پیش رو بردارد و جایگاهش در رده دوم پلاس‌لیگا را تثبیت کند. در این دیدار اسکرا با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ به سود خود تمام کرد ۵۵ امتیازی شد. در حال حاضر زاکسا ۶۲ با امتیاز در رده نخست قرار دارد. میلاد عبادی‌پور در این بازی ۹ امتیاز برای تیمش کسب کرد.

میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم والیبال اسکرا بلچاتوف درمورد اینکه چرا هفته گذشته در ترکیب تیمش قرار نگرفت، اظهار داشت: واقعیت این است که برای بازی با نماینده فرانسه در آب و هوای سردی بازی کردیم. شرایط واقعاً برایم سخت بود و پس از آن به شدت سرماخوردم. برای بازی در لیگ لهستان هم واقعاً توان نداشتم و در بستر بیماری بودم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ ایران را پیگیری می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: نمی‌گویم تمام بازی‌ها را می‌بینم، اما واقعیت این است که اکثر مسابقات لیگ ایران را دنبال می‌کنم. بازی‌هایی همچون سایپا – بانک سرمایه، پیکان – بانک سرمایه، خاتم اردکان – بانک سرمایه و اکثر بازی‌های ارومیه را دیده‌ام. خیلی‌ها فکر می‌کردند بانک سرمایه در تهران خاتم را شکست می‌دهد، اما اردکانی‌ها نشان دادند که هیچ چیزی در والیبال ایران قابل پیش‌بینی نیست و خیلی پیشرفت کرده است. فکر می‌کنم بازهم شاهد یک بازی سنگین در فینال خواهیم بود، چون اردکانی‌ها می‌خواهند قهرمان شوند و فشار تماشاگران آنها زیاد است. به نظرم شاهد بازی بسیار جذابی در فینال لیگ برتر خواهیم بود.

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرا بلچاتوف درخصوص شرایط تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم ما با بهترین‌های دنیا همگروه شده‌ است؛ البته تیم ما هم یکی از بهترین‌های دنیا است و دست کمی از سایر حریفان ندارد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. در والیبال تنها یک تیم برنده می‌شود و هر تیمی که بهتر باشد موفق خواهد بود. پیش از این بیشتر بدنسازی می‌کردیم و تمرکز زیادی روی بازی‌ها نداشتیم، اما حالا زمان برداشت از دوران آماده‌سازی است و باید منتظر اتفاق‌های خوب باشیم. ما بسیار خوب و زیبا بازی می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

عبادی‌پور درمورد پیش‌بینی‌اش از پایان رقابت‌های لیگ لهستان (پلاس‌لیگا) عنوان کرد: ما تقریباً ۷ امتیاز با زاکسای صدرجدولی فاصله داریم. دنبال صدرنشینی هستیم، اما کارمان خیلی سخت است. به نظر من امسال می‌توانیم بهترین نتیجه را برای تیم اسکرا کسب کنیم و روزهای درخشانی در انتظار ما است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به ایران خواهد آمد، گفت: بین ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه لیگ لهستان تمام می‌شود و پس از آن به ایران بازخواهم گشت. فعلاً درگیر رقابت‌های لیگ لهستان و لیگ قهرمانان اروپا هستیم. پس از پایان این پیکارها باید زمان دقیق بازگشت به ایران را مشخص کنم.

دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف درخصوص احتمال تمدید قراردادش با این باشگاه تصریح کرد: در لهستان راحت هستم و اسکرا را هم دوست دارم. پیشنهادهایی از چند تیم به من شده است و فعلاً شاید زود باشد که بخواهم برای سال آینده یا تمدید قرارداد صحبت کنم. من خودم تیم اسکرا را دوست دارم، اما باید دید که برای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 11 =