کد خبر : 86489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
-

دیدار رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با ظریف

دیدار رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با ظریف

به گزارش قائم آنلاین، پیتر مائورر رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در این دیدار اراده و تمایل آن کمیته برای تداوم گفتگو‌ها و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی در خصوص مهمترین مشکلات انسانی مربوط به وجود بحران انسانی

به گزارش قائم آنلاین، پیتر مائورر رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در این دیدار اراده و تمایل آن کمیته برای تداوم گفتگو‌ها و همکاری‌ها با جمهوری اسلامی در خصوص مهمترین مشکلات انسانی مربوط به وجود بحران انسانی در برخی کشور‌های منطقه از جمله سوریه، یمن و عراق را به اطلاع وزیر امور خارجه کشورمان رساند.

همچنین تحولات انسانی در سوریه از جمله ضرورت تخلیه مردم عادی منطقه جنگ زده غوطه شرقی و تداوم ارسال کمک‌های بشر دوستانه به ساکنان در بند آن منطقه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

لزوم آتش بس فوری در یمن و ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به مردم آن کشور از دیگر محور‌های مطرح شده در این دیدار بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نهایت تلاش خود را به منظور کاهش آلام و مصائب مردم جنگ زده کشور‌های سوریه و یمن و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به مردم این دو کشور به عمل خواهد آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سه =