کد خبر : 86382
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
-

حقوق پادشاه عربستان ۲هزار برابر ترامپ!

حقوق پادشاه عربستان ۲هزار برابر ترامپ!

به گزارش قائم آنلاین، سایت خبری انگلیسی میدل ایست آی، گزارش داد که حقوق ماهانه ملک سلمان بن‌عبدالعزیز پادشاه عربستان که از خزانه دولت برداشت می‎شود، با حقوق ماهانه بسیاری از رهبران جهان فرق زیادی دارد.سایت خبری مذکور گزارش داد که یک منبع نزدیک به دربار پادشاهی اعلام کرده مبلغ اختصاص یافته به پادشاه عربستان

به گزارش قائم آنلاین، سایت خبری انگلیسی میدل ایست آی، گزارش داد که حقوق ماهانه ملک سلمان بن‌عبدالعزیز پادشاه عربستان که از خزانه دولت برداشت می‎شود، با حقوق ماهانه بسیاری از رهبران جهان فرق زیادی دارد.سایت خبری مذکور گزارش داد که یک منبع نزدیک به دربار پادشاهی اعلام کرده مبلغ اختصاص یافته به پادشاه عربستان نزدیک به ۳ میلیارد ریال سعودی، معادل ۸۰۰ میلیون دلار در هر ماه است.

نویسنده این گزارش حقوق ماهانه پادشاه عربستان را با ترزامی نخست‌وزیر انگلیس و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مقایسه کرده است. در این گزارش اعلام شده ترامپ سالانه ۴۰۰ هزار دلار دریافت می‎کند بنابراین حقوق ماهانه پادشاه عربستان ۲ هزار برابر حقوق سالانه رئیس‌جمهور آمریکاست!
این گزارش زمانی منتشر شده که عربستان مدعی مبارزه با فساد مالی شاهزادگان و مسئولان این کشور و هم چنین اتخاذ سیاست‎های ریاضتی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 12 =