کد خبر : 86051
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
-

رگبار باران با رعد و برق در برخی استان‌ها +جدول

رگبار باران با رعد و برق در برخی استان‌ها +جدول

به گزارش قائم آنلاین، امروز با ورود یک سامانه بارشی به شمال کشور در مناطقی از استان اردبیل و شمال شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز با ورود یک سامانه بارشی به شمال کشور در مناطقی از استان اردبیل،

به گزارش قائم آنلاین، امروز با ورود یک سامانه بارشی به شمال کشور در مناطقی از استان اردبیل و شمال شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز با ورود یک سامانه بارشی به شمال کشور در مناطقی از استان اردبیل، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور رشد ابر و گبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و درارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در برخی مناطق مرکزی کشور و زاگرس مرکزی نیز رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست و روز یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در شمال شرق و در برخی مناطق شرق، زاگرس مرکزی و جنوبی و نواحی مرکزی و جنوبی و نواحی مرکزی رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد و در این روز در برخی مناطق جنوب شرق و جنوب کشور وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه بارش در سواحل دریای خزر  شمال شرق کشور با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت، همچنین در برخی مناطق شرق و زاگرس مرکزی و جنوبی رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − سیزده =