کد خبر : 85793
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
-

مسئولان در اداره امور فرهنگی و اجرایی کشور دچار دوگانگی هستند

مسئولان در اداره امور فرهنگی و اجرایی کشور دچار دوگانگی هستند

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر به همه بانوان، اظهار کرد: ولادت نازدانه آل کسا امر بزرگ الهی و قدرت نمایی خداوند است که این روز را به همه‌زنان مومن و خداجو تبریک عرض

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر به همه بانوان، اظهار کرد: ولادت نازدانه آل کسا امر بزرگ الهی و قدرت نمایی خداوند است که این روز را به همه‌زنان مومن و خداجو تبریک عرض میکنم.

وی به دوگانگی مسئولان در اداره امور فرهنگی و اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: پیروی نکردن از رهنمودهای روشن، صریح و شفاف رهبر معظم انقلاب بی‌شرمی، کفران نعمت، و از دست دادن فرصت است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر به اتمام حجت‌های جدی و تذکر به موقع مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان اهل عمل و خدمت به ملت باشند، راه چاره پیش رویشان باز است و می‌توانند رضایت مردم را کسب کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرام کوچک و بزرگ ندارد، خاطرنشان کرد: برای حکومتی که با نام اسلام آمد، بی تفاوتی در برابر محرمات معنا ندارد.

این مسوول با بیان اینکه متأسفانه برخی امامه به سرها در داخل رعایت حجاب را اجباری نمی دانند، تصریح کرد: خداوند در قرآن بر رعایت حجاب تاکید دارد و مسئله حجاب در دین مبین اسلام و کشور جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص و مبرهن است.

معلمی به ایستادگی امام راحل(ره) در مقابل هر منکری اشاره کرد و گفت: حکومت اسلامی موظف است در مقابل گناه و حرام بایستد و از رواج محرمات جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه دشمن با رواج بی‌حجابی می‌خواهد بر هویت مستقل زن مسلمان اثر بگذارد، بیان کرد: حجاب وسیله‎ای برای مصونیت و حفظ زن است که دین اسلام بسیار به رعایت آن اشاره کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زن غربی و اروپایی مظهر آرایش و جلوه‌گری در مقابل مردان است، خاطرنشان کرد: اسلام به وسیله حجاب مسیری که زن به نقطه انحراف برسد را بسته است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه راهیان نور تداوم یاد و خاطره پر افتخار فرزندان غیور و جانباز در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: این اردو فرصت مغتنمی برای آشنایی نسل جوان با مقاومت و ایستادگی قهرمانانی است که با تمام وجود تمامیت خاک، آب و نظام را حفظ کردند.

این مسوول با تاکید بر مراقبت خانواده‎ها از فرزندان در بروز بی‎بند و باری در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی قرص و محکم با برخورداری از پشتوانه دستگاه قضایی برای جلوگیری از ناهنجاری‎ها ایستاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 5 =