کد خبر : 85358
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
-

زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج اعلام می‌شود

زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج اعلام می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،  سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج در صورت وجود ظرفیت خالی متعاقبا به‌صورت استانی اطلاع رسانی خواهد شد. سازمان حج و زیارت با صدر اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج در صورت وجود

به گزارش قائم آنلاین،  سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج در صورت وجود ظرفیت خالی متعاقبا به‌صورت استانی اطلاع رسانی خواهد شد.

سازمان حج و زیارت با صدر اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان اعلام اولویت‌های ذخیره حج برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج در صورت وجود ظرفیت خالی متعاقبا به‌صورت استانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: به‌منظور فراهم شدن امکان ثبت‌نام و مراجعه حداکثری دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۳۸۵ و تمدید زمان ثبت‌نام برای این دسته از ودیعه‌گذاران، اعلام اولویت‌های پیش‌بینی شده در قالب “ذخیره” بصورت استانی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتخاب کاروان و ثبت‌نام اولیه در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۷ از متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی reserve.haj.ir و به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

متقاضیان باید ابتدا نسبت به ثبت‌نام اولیه در یکی از کاروان‌های استان محل سکونت خود مبادرت کرده و سپس در مهلت مقرر (ظرف ۷۲ ساعت) به کاروان مربوطه مراجعه و پس از تحویل اصل قبض ودیعه‌گذاری خود به مدیر کاروان سایر مراحل ثبت‌نام از قبیل: (تحویل مدارک، واریز بخش اول هزینه سفر، انجام معاینات و اخذ تائیدیه پزشکی، واریز باقیمانده هزینه سفر) را به موقع دنبال و نهایی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =