کد خبر : 85468
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
-

افتتاح ساختمان جدید شهرداری و چشمه در شهر ارطه

افتتاح ساختمان جدید شهرداری و چشمه در شهر ارطه

به گزارش قائم آنلاین، فاز اول ساختمان جدید شهرداری ارطه با حضور عبدالله رضیان، عباسی معاون فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار ارطه و دیگر مسئولان ادارات افتتاح شد. قاسمی شهردار ارطه در گفت‎وگو با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان جدید شهرداری ارطه با هزنیه‌ای بالع بر یک میلیارد و پانصد و پنج میلیون

به گزارش قائم آنلاین، فاز اول ساختمان جدید شهرداری ارطه با حضور عبدالله رضیان، عباسی معاون فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار ارطه و دیگر مسئولان ادارات افتتاح شد.

قاسمی شهردار ارطه در گفت‎وگو با جمعی از خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان جدید شهرداری ارطه با هزنیه‌ای بالع بر یک میلیارد و پانصد و پنج میلیون تومان انجام شده است که یک میلیارد و صد و پنجاه و شش میلیون آن از اعتبارات دولتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه در پانصدمتر است که طبقه هم کف آن ساختمان اتش‌نشانی و طبقه‌ی اول ان ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید که زمین این ساختمان اهدایی از اهالی این منطقه است.

شهردار ارطه با بیان اینکه شهرداری دارای دوماشین اتش نشانی بزرگ، خودرو مینی اتش‌نشانی و ماشین حمل زباله است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل شهر ارطه و شهرهای جدید التاسیس بحث نداشتن گریدر و لودر است که امیدواریم بتوانیم برای شهرداری ارطه این امکانات را تهیه کنیم.

این مسوول بیان کرد: شهرداری ارطه به ۸۷کیلومتر کانال در سطح شهر نیاز دارد که در طول این ۴ماه تنها ۸کیلومتر ان را انجام دادیم و پیمانکار پس از مناقصه شروع به کار کرده است و همچنین در بحث الویت‌بندی منطقه هم ارطه به ۶ منطقه تقسیم شد و براساس الویت‌های هر منطقه برنامه‌هایی انجام شد.

قاسمی با بیان اینکه به‌طور مثال در منطقه قادیکلا پیاده روسازی و ۳۶۰ متر روشنایی و در منطقه جوجاده ۲۶۰متر روشنایی انجام شده است، تصریح کرد: مهمترین کار در سال ۹۶ درجه بندی شهر ارطه بود که از صفر به چهار رسید و همچنین تجهیز ده تاکسی داخل شهری و ساختمان جدید شهرداری و اتش نشانی بود.

وی مهمترین کار در سال ۹۷ را بحث درآمد پایدار، توسعه گردشگری، بحث بام شهر ارطه، ایجاد پارا گلایدر برای جذب توریست و اب‎بندان سی‎هکتاری عنوان کرد و گفت: چشمه‌ی منطقه ابوخیل با مساحت۲۴۰متر مربع و به میزان اعتبار ۱۷۰میلیون تومان بود که توسط شهرداری ارطه طراحی و اجرا شد، ارطه با قدمت چندین ساله نیازمند حمایت‌های مسولین شهرستانی، استانی و کشوری است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − دو =