کد خبر : 85219
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
-

تاسیس ۲ سازمان جدید برای شهرداری قائم‌شهر

تاسیس ۲ سازمان جدید برای شهرداری قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، اساسنامه سازمان مدیریت پسماند و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قائم‌شهر به تصویب سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور رسید. بهمن معین‌پور در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران درمورد تاسیس ۲ سازمان جدید در شهرداری قائم‎شهر، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با هدف ساماندهی صنوف و

به گزارش قائم آنلاین، اساسنامه سازمان مدیریت پسماند و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قائم‌شهر به تصویب سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور رسید.

بهمن معین‌پور در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران درمورد تاسیس ۲ سازمان جدید در شهرداری قائم‎شهر، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با هدف ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری و همچنین سازمان پسماند با هدف برنامه‌ریزی و مدیریت اجرای امور مربوط به کاهش تولید و تفکیک از مبدا زباله و … در قائم‎شهر تاسیس خواهد شد.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با رویکرد انتقال، جابجایی، سامان بخشی، تغییر فعالیت، نوسازی مشاغل و غیره شکل خواهد گرفت تا طی شرح وظایف خود در این سازمان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و در کنار آن سازمان مدیریت پسماند با اجرای امور مربوط به کاهش تولید، تفکیک زباله از مبدا، ذخیره سازی، جمع آوری، نظافت عمومی و دفع پسماندهای عادی، عمرانی و ساختمانی شکل خواهد گرفت.

شهردار قائم‌شهر بیان کرد: اساسنامه این سازمان‌ها با توجه به نیازهای شهری قائم‌شهر و با پیگیری‌های انجام شده از سوی ریاست محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ گردید و این سازمان‌ها در سال آینده برای ارائه خدمت هرچه بهتر به شهروندان قائم‌شهری تاسیس خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در این میان اساسنامه سازمان آرامستان شهرداری با توجه به تغییر جمعیت شهری و شرایط قائم‌شهر به منظور ارائه خدمت به شهروندان، از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز اصلاح و ابلاغ گردید.

شایان ذکر است شهرداری قائم‌شهر تا کنون متشکل از ۴ سازمان ( آرامستان – عمران و بازآفرینی فضاهای شهری – حمل و نقل بار و مسافر – آتش نشانی و خدمات ایمنی ) بوده که با افزوده شدن این ۲ سازمان ، ۶ سازمان تابعه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 11 =