کد خبر : 85019
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
-

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با نماینده یونیسف

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با نماینده یونیسف

به گزارش قائم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به حقوق کودکان و زنان بر اهمیت نقش یونیسف در حمایت از اوضاع کودکان و زنان و اقدامات انسان دوستانه در مناطق بحرانی از جمله یمن، لیبی، ‌افغانستان و میانمار تأکید کرد. دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل خاطر نشان کرد:

به گزارش قائم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به حقوق کودکان و زنان بر اهمیت نقش یونیسف در حمایت از اوضاع کودکان و زنان و اقدامات انسان دوستانه در مناطق بحرانی از جمله یمن، لیبی، ‌افغانستان و میانمار تأکید کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل خاطر نشان کرد: حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در جهان وضعیت کودکان، زنان و در نهایت صلح در جامعه جهانی را با خطر مواجه می کند.

بیشتر بخوانید:

اجرای نسخه‌های خیانت‌آمیز حل آسیب‌های اجتماعی

جنایت ائتلاف سعودی در یمن

قدردانی نماینده یونیسف در ایران از حمایت جمهوری اسلامی در پیگیری امور کودکان

ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از حمایت جمهوری اسلامی ایران در پیگیری امور کودکان گفت: همکاری دولت ها با یونیسف در سراسر جهان به ویژه در مناطق بحرانی در بهبود اوضاع کودکان تعیین کننده است.

نماینده یونیسف در ایران اظهار داشت: ما از شما انتظار داریم به حمایت ها و تلاش های خود در حمایت از کودکان ادامه دهید تا این صداها شنیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − سه =