کد خبر : 84693
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
-

ظریف: دیدارم با «جان کری» محرمانه نبود

ظریف: دیدارم با «جان کری» محرمانه نبود

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار هفته گذشته‌اش با «جان کری» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حاشیه اجلاس مونیخ، گفت: عمدتاً دیدار‌های ما محرمانه نیست و در حاشیه جلسات و نشست‌های بین‌المللی با نخبگان این کشور، گفت‌و‌گو‌هایی را انجام می‌دهیم. وی با بیان اینکه در

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار هفته گذشته‌اش با «جان کری» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حاشیه اجلاس مونیخ، گفت: عمدتاً دیدار‌های ما محرمانه نیست و در حاشیه جلسات و نشست‌های بین‌المللی با نخبگان این کشور، گفت‌و‌گو‌هایی را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با دولت آمریکا مذاکره و گفت‌وگویی نداریم، افزود: در حاشیه اجلاس بینالمللی، فرصت‌های مناسبی برای روشنگری و بیان سیاست‌های جمهوری اسلامی و گفت‌وگو با افراد تأثیرگذار این کشور صورت می‌گیرد.

وزیر امور خارجه که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، با اشاره به جزئیات دیدارش با جان کری، تصریح کرد: موضوعات دیدار ما بیشتر درباره برنامه‌های ترامپ در قبال برجام و اتخاذ سیاست‌های مناسب در قبال آن و همچنین منزوی کردن وی در سطح جهان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =