کد خبر : 84643
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
-

سیکس پک نهایت تناسب اندام

سیکس پک نهایت تناسب اندام

به گزارش قائم آنلاین، سیکس پک نهایت تناسب اندام و داشتن یک بدن فیت است، مگه نه؟! به نقل از کرمانی وقتی سیکس پک دارید احساستان فوق العاده است و وقتی نیست غصه‌اش را می‌خورید؛ بنابراین پیوسته تمرینات را روی هسته بدن متمرکز می‌کنید، ولی نمی‌دانید چرا این همه تمرین جوابگو نیست.     تغذیه

به گزارش قائم آنلاین، سیکس پک نهایت تناسب اندام و داشتن یک بدن فیت است، مگه نه؟! به نقل از کرمانی وقتی سیکس پک دارید احساستان فوق العاده است و وقتی نیست غصه‌اش را می‌خورید؛ بنابراین پیوسته تمرینات را روی هسته بدن متمرکز می‌کنید، ولی نمی‌دانید چرا این همه تمرین جوابگو نیست.

 

سیکس پک نهایت تناسب اندام

 

تغذیه

کم چرب، پر چرب، پروتئین بالا، کربوهیدرات پایین، این رژیم غذایی، آن رژیم غذایی! همه این‌ها واقعا گیج کننده می‌شوند، چون رویکرد‌های متفاوت برای افراد مختلف کار می‌کند. با این حال، تمام این برنامه‌های غذایی، مقدار متفاوتی دارند و روی غذا‌های با کیفیت تمرکز دارند. باید پروتئین بدون چربی، کربوهیدرات سرشار از مواد مغذی مانند سیب زمینی شیرینی، برنج قهوه‌ای یا بلغور جو دوسر، در کنار چربی‌های سالم مناسب قلب و میوه‌های تازه و سبزیجات میل کنید.

حفظ تعادل برای احساس سیری، افزایش سلامت و عضلانی کردن بدن ضروری است. می‌توانید با مواد مغذی بازی کنید تا ببینید کدام راه بهتر برایتان جواب می‌دهد و یا می‌توانید از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید که راهنمایی تان کند. در کنار غذا‌هایی که دریافت می‌کنید، نوشیدن آب را فراموش نکنید. با نوشیدن آب به اندازه کافی در طول روز می‌توانید جلوی ورم کردگی و احتباس مایعات را در بدن بگیرید.

تمرینات خود را تغییر دهید

عضلات شکم، درست مانند دیگر عضلات یک گروه عضلانی هستند؛ بنابراین باید هفته‌ای دو تا سه مرتبه این گروه عضلانی را تمرین دهید. اما این بدان معنا نیست که باید یک ساعت کامل کرانچ و انواع مختلف آن را انجام دهید. عضلات شکم هنگام انجام تمریناتی مانند حرکت شنا، دراز و نشست، اسکوات، لانج، ددلیفت و … نیز درگیر می‌شود. این عضلات برای ثابت نگه داشتن بدن کار می‌کنند و وقتی شما روی دیگر گروه‌های عضلانی تمرکز می‌کنید، آن‌ها همچنان باید کار کنند.

در طول تمام تمرینات قدرتی عضلات شکم را منقبض نگه دارید تا از ستون فقراتتان حمایت کند. می‌توانید با دراز کشیدن روی زمین، قرار دادن دست‌ها روی شکم و با فشار خالی کردن تمام نفس عضلات هسته بدن را درگیر کنید. عضلات شکم به داخل می‌روند و منقبض می‌شوند. همین کار را در طول ورزش نیز تکرار کنید.

وقتی می‌خواهید این عضلات را درگیر کنید، به خاطر داشته باشید که از زوایای مختلف روی آن‌ها کار کنید. پلنک، حرکت کوهنورد، کرانچ، تویست روسی و دیگر تمرین‌هایی از این دست همگی عضلات شکم را هدف قرار می‌دهند. این حرکات به برانگیخته شدن عضلات کمک می‌کند و تغییرشان می‌دهد.

به ورزش‌های هوازی بی توجهی نکنید

تمام ورزشکار‌ها و بدنسازانی که میان تنه خوبی دارند، ورزش هوازی انجام می‌دهند. ورزش هوازی برای سلامت کلی بدن مفید است و به کاهش چربی بدن کمک می‌کند. برای اینکه شکل گرفتن عضلات شکم را ببینید باید چربی این قسمت کم باشد. اگر برنامه غذایی دارید و ورزش می‌کنید، نیازی به ساعت‌ها ورزش هوازی ندارید. برای اینکه واقعا کالری بسوزانید، می‌توانید از ورزش‌های ترکیبی با شدت بالا استفاده کنید. این کار کمک می‌کند در زمان نیز صرفه جویی کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =