کد خبر : 84435
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
-

پوتین از آمریکا مدرک خواست

پوتین از آمریکا مدرک خواست

به گزارش قائم آنلاین، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه خود با شبکه تلویزیونی «ان بی سی» تاکید کرد، روسیه باید مدارک و شواهد مربوط به اتهامات آمریکا به ۱۳ شهروند و سه سازمان روسی در مورد دخالت آنها در روند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده را بررسی کرده و مستقلا در

به گزارش قائم آنلاین، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه خود با شبکه تلویزیونی «ان بی سی» تاکید کرد، روسیه باید مدارک و شواهد مربوط به اتهامات آمریکا به ۱۳ شهروند و سه سازمان روسی در مورد دخالت آنها در روند انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده را بررسی کرده و مستقلا در مورد این اتهامات تصمیم گیری کند.

پوتین افزود: «ما نمی توانیم به چنین اتهاماتی پاسخ دهیم، اگر افراد متهم قوانین روسیه را نقض نکرده باشند. من باید ببینم که آنها اصلا برخلاف قانون عمل کرده‌اند؟ باید به ما مدرک و اطلاعات لازم در این زمینه ارائه شود.»

بیشتر بخوانید:

پوتین محل «سگ» هم به ترامپ نداد/ پرزیدنت با سبیل «جان بولتون» مشکل داشت +عکس و فیلم

رئیس جمهوری روسیه خطاب به مجری معروف این شبکه “مگان کیلی” گفت: «با همه احترامی که نسبت به شما قائل هستم و با احترام نسبت به کنگره آمریکا، باید بگویم، شما باید فردی صددرصد دارای تحصیلات حقوقی باشید. افرادی دارای تحصیلات عالی باید درک کنند که ما در روسیه نمی توانیم پیگرد قضایی علیه افراد اعمال کنیم، اگر آنها قوانین روسیه را نقض نکرده باشند.»

پوتین یادآور شد: «اگر آمریکا مایل است همکاری در این زمینه از طرف مسکو ببیند، باید به دادستانی کل روسیه مراجعه کند. لازم است این درخواست از طریق کانال‌های رسمی از دادستانی کل صورت بگیرد. نه آنکه این خواسته از طریق مطبوعات و با فریاد زدن در صحن کنگره آمریکا اعلام شود.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =