کد خبر : 84115
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
-

کاکا: رئال مادرید می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

کاکا: رئال مادرید می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود

به گزارش قائم آنلاین، در فصلی که رئال مادرید بازی‌های خوبی انجام نداده و نوسان زیادی داشته‌، قهرمانی مجدد در اروپا، انتظار بالایی از تیم پرستاره است. اما کاکا تصور می‌کند همین تیم پرافت و خیز می‌تواند جام قهرمانی قاره سبز را یکبار دیگر در پایان فصل روی دستان خود بلندکند. بازیکن برزیلی سال‌های ۲۰۰۹

به گزارش قائم آنلاین، در فصلی که رئال مادرید بازی‌های خوبی انجام نداده و نوسان زیادی داشته‌، قهرمانی مجدد در اروپا، انتظار بالایی از تیم پرستاره است.

اما کاکا تصور می‌کند همین تیم پرافت و خیز می‌تواند جام قهرمانی قاره سبز را یکبار دیگر در پایان فصل روی دستان خود بلندکند.

بازیکن برزیلی سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ تیم مادریدی در مصاحبه‌ای با مارکا اظهارداشت:اگر در اروپا تیمی باشد که بخواهد رکورد قهرمانی متوالی ایجادکرده و ۳ مرتبه پیاپی فاتح لیگ قهرمانان شود، آن تیم حتما رئال مادرید است.

این اظهار نظر در حالی عنوان می‌شود که در مرحله یک هشتم نهایی تیم تحت امر زیدان با پاری‌سن‌ژرمن روبه‌رو می‌شود که در بازی رفت ۳ بر یک برنده شده است.

کاکا افزود:رئالی‌ها در بازی رفت نمایش باشکوهی ارائه کردند.اما هنوز کار صعودشان به مرحله بعدی تحقق نیافته است.یک بازی بسیار سخت و سنگین در پاریس باقی است که حریف دنبال بسیاری از اهداف در آن است.اما اگر مادریدی‌ها موفق به کنار زدن سن‌ژرمن شوند، مسلما یکی از مدعیان فتح اروپا خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + ده =