کد خبر : 84246
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
-

مدوفون شدن پیکرهای جان‌باختگان سانحه هوایی در زیر برف

مدوفون شدن پیکرهای جان‌باختگان سانحه هوایی در زیر برف

به گزارش قائم آنلاین، عزیز فیلی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی تهران ــ یاسوج، اظهار داشت: امروز عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جان‌باختگان توسط تیم‌های تخصصی کوهنوردی در ارتفاعات پازن‌پیر انجام شد. وی افزود: بقایای پیکرهای یافت‌شده که در روزهای قبل توسط تیم‌های کوهستان و نیروهای

به گزارش قائم آنلاین، عزیز فیلی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی تهران ــ یاسوج، اظهار داشت: امروز عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جان‌باختگان توسط تیم‌های تخصصی کوهنوردی در ارتفاعات پازن‌پیر انجام شد.

وی افزود: بقایای پیکرهای یافت‌شده که در روزهای قبل توسط تیم‌های کوهستان و نیروهای امدادی تجمیع شده بود و امکان حمل آنها از طریق زمینی به‌دلیل شرایط نامساعد جوی وجود نداشت امروز توسط بالگرد به سی‌سخت انتقال داده شد.

ببینید:

فیلم/ لحظه انتقال پیکر جانباختگان هواپیمای ATR

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محموله‌هایی که امروز از بقایای پیکر جان‌باختگان یافت شد نسبت به گذشته سالم‌تر و تا حدودی کامل‌تر بودند.

فیلی عنوان کرد: هم‌اکنون هیچ جسد و یا بقایایی از پیکرهای جان‌باختگان در محل سانحه و محدوده ارتفاعات پازن‌پیر در دسترس نیست و مابقی پیکرها زیر عمق ۲ تا سه متری برف هستند که در صورت مساعد بودن هوا تلاش نیروها برای یافتن این اجساد با جدیت ادامه می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =