کد خبر : 84177
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
-

سرمربی مشکی‌پوشان: تیم ما مریض است

سرمربی مشکی‌پوشان: تیم ما مریض است

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان می‌گوید: تیم ما مریض است. یک‌جای کار ما ایراد دارد که این نتیجه‌ها را می‌گیریم. آرمین راهبر در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: نیمه اول ما به تجربه صنعت نفت باخیتم. ما می‌دانستیم آن‌ها روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. البته

به گزارش قائم آنلاین، سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان می‌گوید: تیم ما مریض است. یک‌جای کار ما ایراد دارد که این نتیجه‌ها را می‌گیریم.

آرمین راهبر در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: نیمه اول ما به تجربه صنعت نفت باخیتم. ما می‌دانستیم آن‌ها روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند. البته نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، اما خطا‌هایی که منجر به گل شد، سخت‌گیرانه بود. درست است که مالکیت توپ بیشتر برای صنعت نفتی‌ها بود، اما برنامه ما این بود که از فضای پشت دفاع آن‌ها استفاده کنیم. فکر می‌کنم در این کار خوب عمل نکردیم.

سرمربی مشکی‌پوشان اظهار کرد:تیم ما مریض است. اصلا به ایکس و ایگرگ ربطی ندارد. یک‌جای کار ما ایراد دارد که این نتیجه‌ها را می‌گیریم. به هر دلیلی تیم ما اول فصل خوب بسته نشده است. من نمی‌خواهم کسی را مقصر اعلام کنم. ما از تمام پتانسیل تیم استفاده کردیم، اما باز هم خیلی از گل‌ها را نزدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ برتر می‌مانید؟ گفت: ما دو بار دیگر هم این تجربه را داشتیم. به مو رسیده‌ایم، اما قطع نشده‌ایم. امیدوارم در لیگ برتر بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − هفت =