کد خبر : 84145
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
-

دایی: اگر دوربین‌های تلویزیونی باشد من صحبت نمی‌کنم!

دایی: اگر دوربین‌های تلویزیونی باشد من صحبت نمی‌کنم!

به گزارش قائم آنلاین، علی دایی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد خوزستان گفت: اگر دوربین‌های تلویزیونی باشد من صحبت نمی‌کنم! فقط با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها صحبت می‌کنم دوربین‌ها نباید از من تصویری بگیرند. (اکنون همه منتظرند تا دوربین‌های تلویزیونی از نشست خبری بیرون بیایند.) او از دوربین‌های تلویزیونی خواست که تصویری نگیرند

به گزارش قائم آنلاین، علی دایی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد خوزستان گفت: اگر دوربین‌های تلویزیونی باشد من صحبت نمی‌کنم! فقط با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها صحبت می‌کنم دوربین‌ها نباید از من تصویری بگیرند. (اکنون همه منتظرند تا دوربین‌های تلویزیونی از نشست خبری بیرون بیایند.) او از دوربین‌های تلویزیونی خواست که تصویری نگیرند و یکی از تصویر برداران را از سالن بیرون کرد.

وی ادامه داد: بازی سختی بود نیمه اول متاسفانه اصلا خوب نبودیم، اما در نیمه دوم با تغییرات خوب در تیم به پیروزی رسیدیم و شایسته برد بودیم و این برد ما را به آینده امیدوار کرد. انشالله بتوانیم بعد از سال‌ها برای سایپا سهمیه بگیریم.

دایی در مورد بی دقتی مهاجمان تیمش گفت: این مساله‌ای طبیعی است مسایلی که یک هفته رویشان کار می‌کنید و بیشتر گوشزد می‌کنید به آن‌ها می‌گوییم که چه کنند و بازیکنان برعکسش را عمل می‌کنند مجبوریم که با داد و فریاد برگردانیم. اگر داد و فریاد با بی احترامی نباشد مشکلی ندارد. سر بازیکنان خودم داد می‌زدم و کاری با داور نداشتم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + هجده =