کد خبر : 84167
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
-

جلالی: با جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آشنا بودم

جلالی: با جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آشنا بودم

به گزارش قائم آنلاین، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از برتری یک-صفر تیمش مقابل تراکتورسازی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌خواهم ۲ نکته را بگویم، اولاً ما سال گذشته در تبریز سه-یک باختیم، اما شما حالا پیشرفت پیکان را می‌بینید. هم یک نسل عوض‌شده و هم جوانانی هستند که با تمام

به گزارش قائم آنلاین، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از برتری یک-صفر تیمش مقابل تراکتورسازی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌خواهم ۲ نکته را بگویم، اولاً ما سال گذشته در تبریز سه-یک باختیم، اما شما حالا پیشرفت پیکان را می‌بینید. هم یک نسل عوض‌شده و هم جوانانی هستند که با تمام توان بازی می‌کنند.

وی افزود: همچنین یک روز باشکوه را برای تیمم دیدم. برای آن‌ها هیچ مفهومی نداشت که علیه چند نفر و چه کسی بازی می‌کنند. آن‌ها با تمام وجود تلاش کردند و موفق شدند. در تمرینات برای بالا بردن توان دفاعی ۱۰ به ۸ تمرین می‌کردیم و امروز دیدم چقدر بازیکنانم به تمرینات متعهد هستند. از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم به آینده امیدوار باشند و بتواند آینده‌ای که مال اینهاست را تصاحب کنند.

وی در مورد اخراج ۲ بازیکن خود گفت: آقای همرنگ داور جوان و خیلی خوبی است و خوب هم قضاوت می‌کرد، اما از نظر من خیلی مهم است که داور احساسات خود را کنار بگذارد. ما در مسند قضاوت حق نداریم وقتی عصبانی می‌شویم تصمیم بگیریم. از او می‌خواهم که احساساتش را قاطی قضاوت نکند، چون داور خوبی است و می‌تواند در آینده خیلی بهتر باشد.

جلالی در ادامه افزود: ما بعد از اینکه ۷ بازی نبرده بودیم، چالش‌هایی برایمان پیش آمد. بازی‌هایی بودند که خوب بازی کردیم، ولی نتیجه نگرفتیم. خیلی ریزبینانه روی کار تیم تمرکز کردیم. در تیم‌هایی مانند پیکان فضا به اندازه‌ای مسموم نیست که اجازه فکر کردن به مشکلات تاکتیکی را ندهد و فضا برای ما در باشگاه فراهم بود و تلاش کردیم ذهن بازیکنان را به شرایطی برگردانیم که دوباره نتیجه گرفته و برای موفقیت تلاش کنیم. برخی از بازیکنان می‌گفتند ما بدشانس هستیم، ولی به آن‌ها گفتم شما اول هویت شانس را به من بگویید تا بگویم که بدشانس هستیم یا خوش‌شانس. فکر می‌کنم بیشتر روی ذهن بازیکنان و روی مسائل دفاعی هم کار کردیم که نتیجه‌بخش بود.

سرمربی تیم پیکان در مورد جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: با جو این ورزشگاه آشنا هستم و شرایط را به بازیکنان هم گفته بودیم. دلیلی برای رفتار مشکل پور نداشتیم. در تعویض هم همین‌طور. سعی کردم جو را کنترل و بازیکنانم را آرام کنم، چون می‌دانم هرچقدر اینجا جو متشنج‌تر شود، فشار نیز بیشتر می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − چهار =