کد خبر : 84324
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
-

تغییر رییس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر به سبک مدیرکل مازندران

تغییر رییس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر به سبک مدیرکل مازندران

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز پس از گذشت حدود ۷ ماه از تصدی ابراهیم حاجی پاشا بعنوان سرپرست ریاست آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر در سکوت کامل خبری و مخفیانه مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و شریفی بعنوان ریاست این اداره معرفی شد. مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره آموزش و پرورش

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز پس از گذشت حدود ۷ ماه از تصدی ابراهیم حاجی پاشا بعنوان سرپرست ریاست آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر در سکوت کامل خبری و مخفیانه مراسم تودیع و معارفه برگزار شد و شریفی بعنوان ریاست این اداره معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر در اتاق ریاست این اداره و بدون حضور خبرنگاران و مسئولان شهرستانی بصورت کاملا ناگهانی و مخفیانه انجام شد.

داستان تغییر ریاست در اداره آموزش و پرورش قائم شهر چند ماهی است که موضوع بحث محافل سیاسیون شده و حتی یک مرتبه نیز به مراسم معارفه نزدیک شده بودند که آن روز جلوی مراسم تودیع و معارفه گرفته شد ولی این بار آنچنان ناگهانی بود که هیچ کس نتوانست جلوی آن را بگیرد یا از این موضوع باخبر شود.

اما جای سوال است که چرا مدیرکل برای مراسم تودیع و معارفه خود حضور پیدا نکرده است و تنها با حضور معاون اداره کل و نبود مسئولان شهرستانی و خبرنگاران این مراسم صورت گرفته است؟
ما منتظر توضیح کامل از زبان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هستیم هرچند که خود وی نیز باید محکم بر میز خود تکیه زند تا روزی این اتفاق تودیع ناگهانی و مخفیانه برای وی رخ ندهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =