وی از تلاش برای رایزنی با سازمان مذکور با هدف اعمال تغییر در تعرفهها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: هدف مخابرات ارائه سرویس مناسب با قیمت مناسب به شهروندان است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: هنگامی که سرویسی با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرارداده شود آنان در زمینه قیمت، ابراز نارضایتی نخواهند داشت.
صدری خاطرنشان ساخت: تلاش میشود سرویسهای جدیدی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب چه در بخش داده و چه بخش ثابت و چه در بخش سرویسهای ارزش افزوده سال آینده در اختیار مردم قرار گیرد.
وی یکی از کارهای مخابرات ایران در سال ۹۷ را توجه جدیتر به افزایش کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و مشتری مداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا بتوان رضایت مردم را جلب کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات به عنوان قدیمیترین شرکت فعال در بخش ارتباطات تلاش دارد از آخرین تکنولوژیهای روز استفاده کرده و خدمات غیر حضوری به مردم ارائه دهد و تا جایی که ممکن است، مردم برای گرفتن سرویس مورد نیاز خود مراجعهای به مراکز نداشته باشند.
صدری ادامه داد: تلاش میشود بتوان توسعه چه در بخش سرویسهای قدیمی چه فیبرنوری و چه سرویسهای جدید انجام شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0