کد خبر : 83966
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
-

ماموریت جنگنده‌های نسل ۵ روسی در سوریه

ماموریت جنگنده‌های نسل ۵ روسی در سوریه

به گزارش قائم آنلاین،  وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های سوخو_۵۷ نسل پنجم، در حال انجام ماموریت آزمایشی در سوریه هستند. به گزارش اسپوتنیک، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اظهار داشت که دو جنگنده نسل پنجم جنگنده‌های سوخو-۵۷ در حال انجام ماموریت آزمایشی در سوریه هستند. این اظهارات شویگو پس از اعلام برخی رسانه‌ها

به گزارش قائم آنلاین،  وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های سوخو_۵۷ نسل پنجم، در حال انجام ماموریت آزمایشی در سوریه هستند.

به گزارش اسپوتنیک، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اظهار داشت که دو جنگنده نسل پنجم جنگنده‌های سوخو-۵۷ در حال انجام ماموریت آزمایشی در سوریه هستند.

این اظهارات شویگو پس از اعلام برخی رسانه‌ها درخصوص، استقرار جنگنده‌های پنجم نسل پنجم سوخو-۵۷ برای آزمایش سیستم‌های رادار و جنگ الکترونیک در سوریه، صورت گرفت.

با این حال شویگو تصاویر ماهواره‌ای که گرفته شده بودند و این ادعا را تایید میکردند رد کرد وگفت که این جنگنده‌ها در آشیانه نگهداری می‌شوند و هرگز در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند.

وی افزود: من نمیدانم عکس‌هایی که منتشر شده از کجا آمده اند، چرا که تمام هواپیما‌ها در این زمان در پناهگاه‌ها بودند. من امیدوارم که امسال چرخه آزمایشات را کامل کنیم و این هم یک شگفتی برای همکاران ما خواهد بود.

گفتنی است که جنگنده‌های سوخو-۵۷ به سامانه‌های الکترونیک هوابرد پیشرفته‌ای مجهز هستند که قادر به انجام محاسبات میدانی جنگی بدون کوچکترین دخالتی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 12 =