کد خبر : 83880
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۵۰
-

غفوری: به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند

غفوری: به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند

به گزارش قائم آنلاین، وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. بازی بسیار حساسی برای ما بود چون دور رفت باخته بودیم و امروز باید پیروز می‌شدیم. وی در مورد اینکه چرا استقلال بعد از به ثمر رساندن گل عقب

به گزارش قائم آنلاین، وریا غفوری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. بازی بسیار حساسی برای ما بود چون دور رفت باخته بودیم و امروز باید پیروز می‌شدیم.

وی در مورد اینکه چرا استقلال بعد از به ثمر رساندن گل عقب نشینی کرد، خاطرنشان کرد: این اتفاق طبیعی بود. البته حریف هم کار خاصی نکرد و بیشتر در تلاش بود تا از توپ‌های بلند استفاده کند. به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما نیم‌فصل اول زیبا بازی کردیم اما باختیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم فغانی روی دو صحنه اشتباه کرد و خیلی زود هم به من کارت داد. متاسفانه خیلی زود به او برمی‌خورد و امیدوارم اخلاق تندش را در داوری کمی بهتر کند.

غفوری در پاسخ به این سؤال که گلزنی در دربی چه حسی دارد، عنوان کرد: فعلا داغ هستم و متوجه نمی‌شوم. باید تا فردا منتظر باشم و ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه تاکنون هیچ وقت در استقلال اینقدر تشویق نشده بود، افزود: حواسم خیلی به این موضوعات نبود اما هواداران به  من لطف داشتند و من را تشویق کردند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد فلسفه شادی بعد از گلش عنوان کرد: بعد از هر گل چند ضربه روی رگ دستم می‌زنم تا تعصبم را به تیمم نشان دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 9 =