کد خبر : 84105
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
-

افزایش تلفات شبه‌نظامیان کُرد در عفرین به ۲۳۰۰ نفر

افزایش تلفات شبه‌نظامیان کُرد در عفرین به ۲۳۰۰ نفر

به گزارش قائم آنلاین،  ارتش ترکیه از افزایش تلفات شبه‌نظامیان کُرد حاضر در عفرین به ۲۳۰۰ نفر درپی عملیات شاخه زیتون خبر داد. ستادکل نیرو‌های مسلح ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد تلفات شبه‌نظامیان کُرد در جریان عملیات شاخه زیتون در شمال سوریه به حدود ۲۳۰۰ نفر رسیده است. در بیانیه ارتش ترکیه آمده است که

به گزارش قائم آنلاین،  ارتش ترکیه از افزایش تلفات شبه‌نظامیان کُرد حاضر در عفرین به ۲۳۰۰ نفر درپی عملیات شاخه زیتون خبر داد.

ستادکل نیرو‌های مسلح ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد تلفات شبه‌نظامیان کُرد در جریان عملیات شاخه زیتون در شمال سوریه به حدود ۲۳۰۰ نفر رسیده است.

در بیانیه ارتش ترکیه آمده است که با از پای درآمدن بیش از ۱۱۰ عضو یگان‌های مدافع خلق (YPG) در جریان درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در عفرین، تلفات نیرو‌های کُرد به ۲۲۹۵ نفر افزایش یافت.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» در این بیانیه همچنین آمده است که نیرو‌های ترکیه با پشتیبانی همپیمانان خود (گروهک ارتش آزاد سوریه) توانستند ۳ روستا را در جنوب غربی منطقه عفرین از کنترل ی. پ. گ. خارج کنند.

بر این اساس همچنین تا کنون بیش از ۸۲۵ هدف تعیین شده متعلق به نیرو‌های کُرد در منطقه عفرین، شامل سنگرها، مخفی‌گاه‌ها، انبار مهمات و تجهیزات نظامی در عملیات جنگنده‌های ترکیه نابود شده‌اند.

شورای بهداشت کانتون عفرین نیز روز گذشته اعلام کرده بود که درپی حملات ترکیه، تا کنون در مناطق مختلف عفرین ۱۹۲ غیرنظامی کشته و ۵۷۴ نفر دیگر زخمی شدند. بیشتر این افراد زن و کودک هستند.

ارتش ترکیه همچنین گفت: طی درگیری‌های روز گذشته ۸ نظامی این کشور کشته و ۱۳ تن دیگر زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =