کد خبر : 83785
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
-

دوحه: قطر از سیاست خود عقب‎نشینی نخواهد کر

دوحه: قطر از سیاست خود عقب‎نشینی نخواهد کر

به گزارش قائم آنلاین، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دوحه سیاست‎های خود را ترسیم کرده است و حتی اگر محاصره این کشور تا ابد ادامه داشته باشد، از آن عقب نشینی نخواهد کرد. وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای به بیانیه مشترک چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و عربستان واکنش نشان

به گزارش قائم آنلاین، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دوحه سیاست‎های خود را ترسیم کرده است و حتی اگر محاصره این کشور تا ابد ادامه داشته باشد، از آن عقب نشینی نخواهد کرد.

وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه‌ای به بیانیه مشترک چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و عربستان واکنش نشان داده است.

وزارت خارجه قطر در بیانیه خود اعلام کرد که دوحه سیاست‎های خود را ترسیم کرده است و حتی اگر محاصره این کشور تا ابد ادامه داشته باشد، از آن عقب نشینی نخواهد کرد.

کشور‌های مصر، عربستان، امارات و بحرین که به کشور‌های محاصره کننده قطر معروف هستند، امروز (چهارشنبه) در واکنش به اظهارات وزیر خارجه قطر در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو بیانیه‎ای مشترک صادر کردند.

در این بیانیه مشترک، قطر به دامن زدن به بحران دیپلماتیک اعضای شورای همکاری و سوء استفاده از آن در نشست شورای حقوق بشر در ژنو متهم شده است.

کشور‌های مصر، بحرین، امارات و بحرین در بیانیه خود تاکید کردند که تنش سیاسی با قطر کوچک است و باید در چارچوب تلاش‌های کویت حل شود.

چهار کشور عربی ضمن تقدیر از کشور کویت به دلیل تلاش‌های آن برای حل این بحران اعلام کردند که قطری‎ها باید بین اصل حسن همجواری و استمرار نقض قوانین یکی را انتخاب کنند.

کشور‌های محاصره کننده و تحریم کننده قطر در بیانیه مشترک خود، بار دیگر این کشور را به حمایت از تروریسم و گسترش گفتمان نفرت پراکنی و تشویق به درگیری متهم کردند.

در این بیانیه مشترک آمده است که «ما از قطر می‌خواهیم که رفتار‌های خود در مورد حمایت از گروه‌های تروریستی را تغییر دهد و دوحه را به پناهگاه شخصیت‌های تروریستی تبدیل نکند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 5 =