استیضاح وزیر آموزش و پرورش در دستور کار مجلس
به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا منصوری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ضرورت سرمایهگذاری در بحث فرهنگی در سنین کودکی اظهار داشت: تلاش درراستای ارتقای فرهنگی و ارزشهای اسلامی باید از همان سنین کودکی انجام شود و باید بپذیریم که فقر مالی، فقر فرهنگی را به دنبال دارد و این آسیبها بهسبب
به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا منصوری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ضرورت سرمایهگذاری در بحث فرهنگی در سنین کودکی اظهار داشت: تلاش درراستای ارتقای فرهنگی و ارزشهای اسلامی باید از همان سنین کودکی انجام شود و باید بپذیریم که فقر مالی، فقر فرهنگی را به دنبال دارد و این آسیبها بهسبب ضعف در آموزش و کمکاری در بحث توانمندسازی بوده است.
وی افزود: آموزش و پرورش در این زمینه تاثیر به سزایی دارد اما وقتی اعتقاد وزیر آموزش و پروش حذف تیزهوشان است این مطرح میشود که ما در تکنولوژی نسبت به دیگر کشورها عقب هستیم، برای قدرتمند شدن نیاز به آموزش با تکنولوژی روز بوده و در این شرایط است که ما میتوانیم در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقاومت کنیم.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با شعار دادن نمیتوان پیشرفت کرد، بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش همچنان مورد توجه است و پیگیری میکنیم زیرا این نوع تفکر که حوزه تیزهوشان حذف شود یعنی پذیرفتن محرومیت ما در بیشتر حوزهها که پذیرفته نیست.
منصوری بیان کرد: ورود سرمایهگذار خارجی با رعایت خط قرمزهای نظام، پیشرفت جامعه را به همراه دارد، امروز ما در شرایطی هستیم که توان صادر کردن یک فرش را نداریم و با وجود اینکه دستمزد و درآمدها بالا رفته اما توانمند نیستیم، فرهنگ باید از پایه وارد کار شود اگر از ظرفیتها به خوبی استفاده کنیم چرا باید قاچاق کالا داشته باشیم.
وی ادامه داد: در استان مرکزی تعداد پروندههای قضایی ما بیشتر از جمعیت استان است، جمعیت استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بوده درحالی که ما یک میلیون و ۴۰۰ هزار پرونده قضایی در استان داریم و این آمار بیشتر هم میشود که به سبب عدم توانمندی ما است.
برچسب ها :ساوه ،مجلس ،شورای اسلامی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0