کد خبر : 81595
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
-

پیام روحانی درباره سانحه هواپیمای تهران – یاسوج

پیام روحانی درباره سانحه هواپیمای تهران – یاسوج

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج را که منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت. در این پیام آمده است: “بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون سانحه بسیار تلخ

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج را که منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

“بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران – یاسوج که منجر به جان باختن عده‌‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنّان برای جان‌باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسئلت دارم.

لازم است وزیر راه و شهرسازی براساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاه‌های ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار این گونه رخداد‌های ناگوار به عمل آید. “

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =