کد خبر : 81223
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
-

سخنگوی عصبانی، به عراق درباره ایران هشدار داد!

سخنگوی عصبانی، به عراق درباره ایران هشدار داد!

به گزارش قائم آنلاین، «هیثر نائورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه علیه مشارکت ایران در روند بازسازی عراق هشدار داد و در ادعایی بی پایه و به دور از واقعیت گفت که «ایران به هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد!» این ادعای واهی نائورت در واکنش به

به گزارش قائم آنلاین، «هیثر نائورت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه علیه مشارکت ایران در روند بازسازی عراق هشدار داد و در ادعایی بی پایه و به دور از واقعیت گفت که «ایران به هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد!»

این ادعای واهی نائورت در واکنش به پرسش خبرنگاری در خصوص نقش آمریکا در روند بازسازی عراق مطرح شد. نائورت در این باره گفت که آمریکا قصد ندارد بر پروژه های بزرگ تمرکز کند و به جای آن، کشورهای همجوار عراق را به ایفای نقش در این فرآیند وادار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ کنفرانس بین‌المللی بازسازی عراق در کویت

ظریف: عراق را شریک مهم سیاسی و اقتصادی می‌دانیم

خبرنگار مزبور در ادامه با اشاره به سخنان معاون وزیر خارجه ایران در خصوص مشارکت تهران در روند بازسازی عراق، خواستار توضیح نائورت در این باره شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز در پاسخ به این پرسش ادعا کرد: «آنها [ایران] همواره در تلاشند تا هم در منطقه و هم سایر نقاط نفوذ و پایگاه بیشتری بدست آورند. ایران هرکجا می رود، دردسر و مشکلات را به دنبال خود می آورد!»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 10 =