کد خبر : 81019
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
-

ترکیه در آستانه ساخت پایگاه‌های نظامی در حلب و ادلب

ترکیه در آستانه ساخت پایگاه‌های نظامی در حلب و ادلب

به گزارش قائم آنلاین،  آخرین تحولات میدانی از شمال سوریه حاکیست، ارتش ترکیه پس از اعزام گروهی از نیروها و تجهیزات نظامی به استان های حلب و ادلب درصدد ایجاد پایگاه های مختلف در چند منطقه است. براساس اطلاعات به دست آمده، دولت ترکیه در قالب توافق کاهش تنش تلاش می کند، پایگاه های نظامی

به گزارش قائم آنلاین،  آخرین تحولات میدانی از شمال سوریه حاکیست، ارتش ترکیه پس از اعزام گروهی از نیروها و تجهیزات نظامی به استان های حلب و ادلب درصدد ایجاد پایگاه های مختلف در چند منطقه است.

براساس اطلاعات به دست آمده، دولت ترکیه در قالب توافق کاهش تنش تلاش می کند، پایگاه های نظامی خود را در شهرهای «تفتناز، سراقب، وادی الضیف، خان شیخون، لطانه کفرزیتا و الشیخ منصور» ایجاد کند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: ایجاد پایگاه‌های نظامی ترکیه در استان های حلب و ادلب با هدف تقویت گروه‌های تروریستی و آموزش بیشتر آنان برای جلوگیری از پیشروی نیروهای جبهه مقاومت صورت می گیرد.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

این منبع میدانی با بیان این که رسانه های حامی گروه های تروریستی ساخت پایگاه نظامی ترکیه را در استان های ادلب و حلب برای حمایت از تروریست‌ها تکذیب می‌کنند، افزود: یکی از اهداف اصلی ترکیه و گروه های تروریستی جلوگیری از شکست محاصره شهرک های الفوعه و کفریا است.

به گزارش مشرق، روند ترور فرماندهان ارشد گروه‌های تروریستی در مناطق مختلف استان ادلب ادامه دارد و در جدیدترین اقدام صورت گرفته، «ابو حذیفه الحمص» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی جبهه النصره در محور» «المسطومه» به هلاکت رسید.

نیروهای ناشناس در یک ماه گذشته در ماموریت های سازمان دهی شده، شمار قابل توجهی از فرمانده هان ارشد گروه های تروریستی را در مناطق اشغالی استان های ادلب، حماه و حلب ترور کرده اند که همین مسئله باعث تضعیف روحیه عناصر تروریستی شده است.

آخرین تحولات میدانی تجاوز ترکیه به سوریه:

آخرین تحولات میدانی عفرین ۳۰ روز پس از تجاوز +_عکس و نقشه میدانی

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ناشناس علاوه بر ترور فرمانده هان ارشد گروه های تروریستی، حملات هدفمندی را هم برای حمله به پایگاه ها و عناصر تروریستی در دستور کار قرار داده اند.

هلاکت ۵ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره در حومه شهرک «محمبل» در مرکز استان ادلب، کشته و زخمی شدن ۴ تن از تروریست های جبهه النصره در ایستگاه های دفاعی حومه شهرک «اریحا»، جدیدترین حملات گروه های ناشناس به شمار می آید.

انهدام پایگاه تروریست‌ها در «معره مصرین» با ۳۰ کشته و زخمی، انهدام خودروی تروریست‌های جبهه النصره در مسیر «المسطومه – اریحا» و به هلاکت رساندن شمار زیادی از تروریست ها از طریق کار گذاشتن تله‌های انفجاری در روستای «معره شمارین»، مسیر ارتباطی «ملس – بیره – ارمناز»، حومه شهر ادلب، مسیر ارتباطی «ادلب – اریحا» بخشی از حملات گروه های ناشناس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × یک =