کد خبر : 81100
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
-

افزایش ۱۳۰۰ تومانی نرخ ارز سندی بر بی‌تدبیری دولت است

افزایش ۱۳۰۰ تومانی نرخ ارز سندی بر بی‌تدبیری دولت است

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، راهپیمایی ۲۲ بهمن را پدیده ای مبارک خواند و اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود تبلیغات گسترده عوامل استکبار در بی‌رونق نشان دادن آن، بسیار با شکوه برگزار شد. وی حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله علی معلمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان قائم‌شهر، راهپیمایی ۲۲ بهمن را پدیده ای مبارک خواند و اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود تبلیغات گسترده عوامل استکبار در بی‌رونق نشان دادن آن، بسیار با شکوه برگزار شد.

وی حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن را نتیجه اثر نفس، اخلاص، ایمان و توکل بر خدا دانست و افزود: حضور مردم بصیر ایران در این راهپیمایی پاسخی دندان‌شکن به بیگانگان، دشمنان و سست عهدان داخل بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حضور عظیم مردم در راهپیمایی، بیان کرد: مسئولان کشور باید قدر این ملت را بدانند و با استقامت، روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت خدمت و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر به رهبری امام راحل (ره) در از بین بردن نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: ایمان، اخلاص و استقامت امام خمینی(ره) ملت را منسجم ساخت.

این مسوول با اشاره به شکست انقلاب مصر، خاطرنشان کرد: اگر همه کشورها رهبری مانند امام راحل (ره) داشتند قطعا کشورشان تحولی عظیم را درپی داشت.

معلمی به توصیه امام خمینی (ره) درباره قدر دانستن جهاد عظیم و خون جوانان برومند ایران اشاره کرد و یادآور شد: امام در وصیت‌نامه‌اش به مجلس، دولت و دست‎اندر‎کاران توصیه می‌کند که قدر این ملت را بدانند و در خدمتگذاری به ملت فروگذاری نکنند.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگ بیگانه در ایران، افزود: آزادی به شکل غربی موجب تباهی جوانان در جامعه می‌شود و باید در مقابل نفوذ برخی از فرهنگ‎های غربی به کشور ایستاد تا به اسلام و فرهنگ کشور اشلامی لطمه وارد نشود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اجتماع ۲۲ بهمن را سمبل راهپیمایی در ایران خواند و تصریح کرد: افرادی که مدعی راحت گذاشتن مردم هستند چرا با برجام به مشکلات اقتصادی مردم پایان ندادند.

این مسوول با بیان اینکه اکنون پس از گذشت ۳ سال از برجام مردم راحتی احساس نکردند، افزود: پس از برجام ظرف ۴ ماه ۱۳۰۰ تومان به نرخ ارز افزوده شد.

معلمی در ادامه تصریح کرد: دستگیری ۹۰ نفر از دلالان ارز ظرف ۵ دقیقه سندی است بر بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید در طراحی برجام که باید مسولان پاسخگو باشند.

وی عدالت اجتماعی را از مشخصه های انقلاب اسلامی در ایران دانست و بیان کرد: افرادی که در کشور به عنوان رییس جمهور، وکیل و … انتخاب می‌شوند باید بر طبق ضوابط قانون اساسی و اسلامی انتخاب شوند.

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر به حضور جاسوسان در بیابان‌های گرمسار، دامغان و مناطق کویری، به نام جمعیت حمایت از حیات وحش اشاره کرد و گفت: با وجود اسناد زنده، مسئولان محیط زیست سعی در دفاع از افراد جاسوس دارند.

این مسوول با بیان اینکه جاسوسان با هدف فیلمبرداری از مراکز موشکی و رصد تحرکات فضایی ایران وارد کشور شدند، خاطرنشان کرد: مسئولان محیط زیست به جای عذرخواهی از رهبری و ملت سعی در توجیه و دفاع دارند.

معلمی حاکمیت ولایت فقیه را بزرگترین ثمره انقلاب دانست و افزود: آنهایی که قانون اساسی را بزرگترین ثمره انقلاب می‎دانند چرا در فتنه ۸۸ به رعایت این قانون پایبند نبودند و آشوب خیابانی برپا کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 20 =