کد خبر : 80613
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
-

قطان: روزی می‌رسد که دنباله‌رو‌های ایران پشیمان شوند!

قطان: روزی می‌رسد که دنباله‌رو‌های ایران پشیمان شوند!

به گزارش قائم آنلاین، سفیر عربستان در مصر ضمن انتقاد از اقداماتی که در راستای ترویج بین المللی کردن اماکن مقدس مکه و مدینه رخ می‌دهد، به تکرار مواضع خصمانه علیه ایران پرداخت. به گزارش النشره، احمد عبدالعزیز قطان سفیر عربستان در قاهره اعلام کرد: تلاش برای ترویج بین المللی کردن اماکن مقدس مکه مکرمه

به گزارش قائم آنلاین، سفیر عربستان در مصر ضمن انتقاد از اقداماتی که در راستای ترویج بین المللی کردن اماکن مقدس مکه و مدینه رخ می‌دهد، به تکرار مواضع خصمانه علیه ایران پرداخت.

به گزارش النشره، احمد عبدالعزیز قطان سفیر عربستان در قاهره اعلام کرد: تلاش برای ترویج بین المللی کردن اماکن مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره تلاشی پَست و خطرناک است که نشان دهنده دنباله روی برخی کشور‌ها از ایران است.

وی مدعی شد: ایران از ترویج این طرح‌های خبیث و شکست خورده دست برنداشته است. این رفتار‌ها نشان دهنده سقوط اخلاقی و ورشکستگی کسانی است که در راستای بین المللی کردن مکه و مدینه حرکت می‌کنند و به مثابه افتادن آن‌ها در آغوش نظام ایران و ترویج افکار شیطانی اش است.

سفیر عربستان در قاهره ادعا کرد: روزی فرا خواهد رسید که همه کسانی که پشت سر ایران حرکت می‌کنند پشیمان شوند و آن زمان پشیمانی سودی ندارد.

وی افزود: همه از تلاش‌های عربستان در خدمت به میهمانان خانه خدا آگاه هستند! متخصصان، تجربه عربستان در اداره حج تمتع و عمره و پذیرایی از میهمانان خانه خدا را منحصر به فرد می‌دانند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 17 =