کد خبر : 80290
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
-

کری خوانی دی‌ماریا برای کهکشانی‌ها

کری خوانی دی‌ماریا برای کهکشانی‌ها

به گزارش قائم آنلاین، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته نخست دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو ازپاریسن‌ ژرمن پذیرایی خواهد کرد. آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاریسن‌ ژرمن که پیشینه قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد درباره این دیدار

به گزارش قائم آنلاین، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته نخست دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو ازپاریسن‌ ژرمن پذیرایی خواهد کرد.

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاریسن‌ ژرمن که پیشینه قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد درباره این دیدار حساس، گفت‌:  من در سال ۲۰۱۴ در دیدار خاطره‌انگیز توانستم قهرمانی با رئال مادرید را به دست آورم. در آن دیدار تا ثانیه‌های پایانی با یک گل از اتلتیکومادرید عقب بودیم و بسیاری بر این باور بودند که کار تمام شده است اما  ضربه سر راموس همه چیز را تغییر داد و در نهایت این ما بودیم که جام قهرمانی را بالای سر بردیم. برای پیروز شدن در چنین دیدارهایی به شانس نیاز است.

او ادامه‌ داد: اتلتیکومادرید  تیمی بزرگ و پر ستاره است و همواره به دنبال قهرمانی و پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا است. این دیدار برای رئال مادرید به کلی متفاوت با لیگ قهرمانان است. وقتی هواداران رئال مادرید سرود لیگ قهرمانان اروپا را می‌خوانند بازیکنان سراپا انرژی و انگیزه می‌شوند.

دی ماریا در پایان سخنانش بیان‌ کرد: درست است که رئال مادرید در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده اما  اصلا بازی برابر این تیم آسان نیست. با نهایت تمرکز، حفظ توپ و نداشتن استرس در برنابئو می‌توانیم رئال مادرید را شکست دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 7 =