کد خبر : 79210
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
-

پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان جانبازان تا نیمه اول اسفند افتتاح می‌شود

پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان جانبازان تا نیمه اول اسفند افتتاح می‌شود

به گزارش قائم آنلاین،بهمن معین‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار ما در مورد بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان جانبازان، اظهار کرد: از روز معارفه متعهد شده‌ام که در نیمه دوم اسفندماه تردد از پل روگذر انجام شود و در این راستا کلیه نیروهای شهرداری و پیمانکاران برای اجرای این پروژه بسیج شدند و در بخش

به گزارش قائم آنلاین،بهمن معین‌پور در گفت‎وگو با خبرنگار ما در مورد بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهم سطح میدان جانبازان، اظهار کرد: از روز معارفه متعهد شده‌ام که در نیمه دوم اسفندماه تردد از پل روگذر انجام شود و در این راستا کلیه نیروهای شهرداری و پیمانکاران برای اجرای این پروژه بسیج شدند و در بخش فنی عمرانی مهندس فلاحی نقش ویژه‌ای در این امر را اجرا کردند.

وی افزود: طبق زمان‎بندی انجام شده تاکنون ۳ پارت بتن‌ریزی آن باید انجام می‌شد که بخش آخر بتن‌ریزی آن ۱۴ بهمن انجام شد و گوشه‌ها در حال بتن ریزی است که پایه های روشنایی در دو طرف بلوار نصب شود و از دو روز آینده نرده‌های دو طرف پل نیز نصب و میله پرچم‌ها و تیرهای روشنایی به آن وصل می‌شود.

شهردار قائم‎شهر بیان کرد: به دلیل بارندگی ضخامت ایجاد شده برای پایه های چراغ را با بتن انحام می دهیم تا مقاومت و تحکیم آن تسریع شود و فضای آسفالت تمام روی پل را برای ۱۵ روز آینده آماده کنیم کمتر از ۲۰ روز آینده برای تردد آماده شود.

این مشوول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از حصارهای سمت پل برچیده شد تا تردد برای خودروها در پایین پل راحت‌تر شود و ترافیک کمتری را شاهد باشیم، از روز شنبه و یکشنبه آینده پل جانبازان تصویر جدید را به تردد کنندگان ارائه می‌دهد.

معین‌پور با اشاره به اینکه پل میدان جانباز مبلغی حدود ۹ونیم میلیارد تومان هزینه دارد، تصریح کرد: دولت در بودجه روگذر جانبازان ۲میلیارد تومان تعهد کرده است و
شهرداری نیز تا کنون مبلغ حدود ۷ میلیارد تومان را به پیمانکار پرداخت کرد که به امید خدا تا نیمه اول اسفند این پروژه برای تردد بازگشایی خواهد شد.

وی به توقف چند ماهه پروژه و افزایش قیمت بتن‌ها و میله‌گردها اشاره کردو گفت: این توقف مارا مصمم‌تر کرد تا با سرعت بیشتر برای ادامه پروژه تلاش کنیم تا هزینه‎ی بیشتری برای شهرداری بوجود نیاید واینکه برای بتن‌ریزی در برخی قسمت‎ها به دلیل استحکام بیشتر هزینه کردها را افزایش داده است که در پایان پروژه توسط کارشناسان و مشاورین رقم نهایی پس از بررسی ها اعلام می‌شود.

شهردار قائم‎شهر بیان کرد: اگر پروژه ۴ ماه متوقف نمی‌شد اکنون در دهه فجر و در مزان ماسب به بهره‎برداری می‌رسید و مردم نیز از لحاظ زمان و مصرف بنزین متضرر نمی‌شدند.

این مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل تامین منافع کسبه میدان جانبازان شورای شهر تخفیف‎های عوارضی برای آنها در نظر گرفته است که اگر کسی در محل ساختمان کسب خود اقدام به افزایش طبقات ساخت و ساز بگیرند شهرداری و شورای شهر قائم‌شهر در این طرح برای تهیه پروانه و عوارض ساخت ساز همکاری‌های لازم را خواهد داد و ازتخفیفات لازم برخوردار خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =