کد خبر : 78815
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
-

تزریق پنیر به همبرگر با «سرنگ» جنجالی شد +عکس

تزریق پنیر به همبرگر با «سرنگ» جنجالی شد +عکس

به گزارش قائم آنلاین، رستورانی در ابوظبی امارات بتازگی بحث‌هایی را در موافقت و یا مخالفت با روش تهیه غذا‌های برگری خود برانگیخته است. این رستوران پنیر‌های پختنی را با سرنگ به درون همبرگر تزریق می‌کند و سپس در اختیار مشتریانش می‌گذارد. بسیاری معتقدند برخی از انواع برگر بدون استفاده از پنیر‌های پختنی چدار، وگان

به گزارش قائم آنلاین، رستورانی در ابوظبی امارات بتازگی بحث‌هایی را در موافقت و یا مخالفت با روش تهیه غذا‌های برگری خود برانگیخته است. این رستوران پنیر‌های پختنی را با سرنگ به درون همبرگر تزریق می‌کند و سپس در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

بسیاری معتقدند برخی از انواع برگر بدون استفاده از پنیر‌های پختنی چدار، وگان و مانند این‌ها مزه مناسبی ندارند، اما این پنیر‌های سبب می‌شوند طبقات ساندویچ یا برگر طوری زیاد شود که خوردن آن را مشکل کند.
صرفنظر از روش‌هایی که آشپز‌ها و اغذیه‌فروشان برای استفاده از این پنیر‌ها در مواد غذایی به کار می‌برند، رستوران Firefly در ابوظبی روشی را به کار بسته که تعداد زیادی موافق و مخالف را وادار به اظهار نظر درباره آن کرده است.
این رستوران که شعباتی نیز در کشور‌های دیگر همچون اردن، عربستان، بحرین، کویت و… دارد، با استفاده از سرنگی مخصوص، پنیر داغ‌شده را درون نان برگر تزریق می‌کند و آن را در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

مخالفان این شیوه معتقدند چنین کاری نه تنها مشمئزکننده، بل‌که کلا در دنیای آشپزی مسخره است، اما در عوض، موافقان اظهار کرده‌اند استفاده از سرنگ برای تزریق پنیر‌های چدار و مانند این‌ها سبب افزایش بهداشت و سلامت در روند تهیه غذای رستورانی شده و مشتریان با اطمینان بیشتری می‌توانند غذایشان را میل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =