کد خبر : 78980
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
-

اشرف غنی: جنگ انتخاب ما نیست

اشرف غنی: جنگ انتخاب ما نیست

به گزارش قائم آنلاین، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با نماینده غیرنظامی سازمان ناتو اظهار داشت مردم خواستار جنگ نیستند، اما مخالفان مسلح توسط نیرو‌های امنیتی سرکوب خواهند شد. «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در دیدار با «کورنیلسوس زیمرمن» نماینده غیرنظامی ناتو در این کشور گفت: همه در افغانستان به ویژه مردم این کشور خواستار

به گزارش قائم آنلاین، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با نماینده غیرنظامی سازمان ناتو اظهار داشت مردم خواستار جنگ نیستند، اما مخالفان مسلح توسط نیرو‌های امنیتی سرکوب خواهند شد.

«اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در دیدار با «کورنیلسوس زیمرمن» نماینده غیرنظامی ناتو در این کشور گفت: همه در افغانستان به ویژه مردم این کشور خواستار برقراری صلح هستند.

وی تاکید کرد: جنگ انتخاب دولت این کشور نیست، اما کسانی که صلح نمی‌خواهند توسط نیرو‌های افغان سرکوب خواهند شد.

بر اساس بیانیه‌ای که توسط پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان منتشر شده است غنی در ادامه این دیدار خواستار مبارزه صادقانه کشور‌های منطقه با پدیده تروریسم شد.

وی همچنین تصریح کرد کشور‌های منطقه باید این را بدانند که حمایت و پرورش تروریسم به نفع کسی نیست.

این در حالی است که اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر تشدید عملیات نظامی دولت افغانستان علیه مواضع طالبان و اجرای حکم اعدام برخی از زندانیان این گروه منتشر شد.

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به این موضوع خواستار جلوگیری اعدام این افراد شد و هشدار داد که این اقدام سبب تشدید جنگ خواهد شد و انتقام سخت طالبان را در پی خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − پنج =