کد خبر : 79043
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
-

هنرمندان و خبرنگاران باید وصیت‌نامه امام را با ادبیات روز، به جامعه ارائه کنند

هنرمندان و خبرنگاران باید وصیت‌نامه امام را با ادبیات روز، به جامعه ارائه کنند

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز(سه‌شنبه) آیت‌الله معلمی در دیدار با هنرمندان و خبرنگاران بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۳۹ سال قبل یک اتفاق استثنایی در تاریخ جهان و ایران افتاد و با بصیرت مردم با انقلاب اسلامی دست بیگانه از کشور کوتاه شده است. وی افزود: ملت ایران چیزی از

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز(سه‌شنبه) آیت‌الله معلمی در دیدار با هنرمندان و خبرنگاران بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۳۹ سال قبل یک اتفاق استثنایی در تاریخ جهان و ایران افتاد و با بصیرت مردم با انقلاب اسلامی دست بیگانه از کشور کوتاه شده است.

وی افزود: ملت ایران چیزی از کشورهای بیگانه کم ندارد و با ملت ایران می‌تواند با نبوغ خود همه چیز را درست کند البته اکنون نمی‌گوییم تمام مشکلات رفع شده است و کم‌کاری در جامعه نیست ولی مهم این است که اکنون هرچه داریم از خود داریم و دست بیگانگان از کشور ما کوتاه شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: شهرستان قائم‎شهر که قبل از انقلاب شاهی نام داشت در زمان انقلاب همین شهر کوچک ۳ شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد و این سه نفر بدلیل رسیدن به اهداف خود جان خود را فدای انقلاب کردند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه مدیران و آحاد مردم جامعه باید در مقابل خون شهدا احساس مسئولیت کنند، خاطرنشان کرد: قبل انقلاب پزشکانی از کشورهای هند و بنگلادش در کشور ما حضور داشتند درحالیکه در همان زمان نیز جوانان ما استعداد برای علم پزشکی داشتند اما حکومت انقدر عرصه را تنگ کرده بود تا چشم به بیگانگان داشته باشیم و پزشکان نیز از کشورهای دیگر به ایران بیایند.

این مسوول ادامه داد: اکنون که ۳۹ سال از انقلاب می‌گذرد پزشکان حاذق در کشور حضور دارند که بیماران خارجی برای معالجه به ایران سفر می‌کنند تا مداوا شوند و این نشان از قدرت ایران در علم پزشکی است که باعث پیشرفت کشور در این موضوع شده است.

معلمی با بیان اینکه شما هنرمندان و خبرنگاران باید در نوشته‎ها و فعالیت‌های هنری خود اهداف امام و پیشرفت‌های پس از انقلاب را بیاورید تا جامعه با ادبیات امروزی بتواند وصیت امام که اهداف انقلاب اسلامی است را درک کند و به آن پایبند شود.

وی با بیان اینکه وصیت‌نامه امام برای آیندگان نوشته شده است، تصریح کرد: وصیت‍نامه امام برای دیروز، امروز و فردای ملت ایران است که شما هنرمندان باید با ادبیات روز جامعه آن را به جوانان ارائه دهید تا برای جامعه جذاب باشد.

نماینده مردم مازندران در پایان خطاب به مردم مازندران گفت: مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران را جهت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‎کنم و امیدواریم همچون گذشته ملت حضور باشکوه‌تر نسبت به قبل داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − دو =