کد خبر : 78701
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
-

کشته شدن یک «تکفیری خطرناک» در مصر

کشته شدن یک «تکفیری خطرناک» در مصر

به گزارش قائم آنلاین،  ارتش مصر در بیانیه‌ای از استمرار عملیات‌های ارتش در شبه‌جزیره سینا و کشته شدن یک «تکفیری خطرناک» خبر داد. سرهنگ «تامر الرفاعی» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح مصر از استمرار عملیات‌های ارتش در شبه‌جزیره سینا خبر داد و نوشت که نیرو‌های مجری قانون ارتش دوم میدانی با همکاری نیرو‌های هوایی موفق شدند

به گزارش قائم آنلاین،  ارتش مصر در بیانیه‌ای از استمرار عملیات‌های ارتش در شبه‌جزیره سینا و کشته شدن یک «تکفیری خطرناک» خبر داد.

سرهنگ «تامر الرفاعی» سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح مصر از استمرار عملیات‌های ارتش در شبه‌جزیره سینا خبر داد و نوشت که نیرو‌های مجری قانون ارتش دوم میدانی با همکاری نیرو‌های هوایی موفق شدند یک تکفیری بسیار خطرناک را به قتل برسانند.

به گفته الرفاعی همچنین ۶ نفر دیگر نیز بازداشت شده‌اند که اقدامات قانونی در مورد آن‌ها اجرا خواهد شد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این عملیات همچنین یک خودرو، ۶ دستگاه موتور سیکلت و ۵۱ بمب دست‌ساز و موادی که در ساخت بمب مورد استفاده قرار می‌گیرد، کشف و ضبط شد.

گروه‌های تروریستی در شبه‌جزیره سیناء از جمله گروه «ولایت سیناء» شاخه داعش طی چند سال اخیر عملیات‌های خود علیه نیرو‌های ارتش و پلیس مصر را افزایش داده‌اند که در نتیجه آن تا کنون شمار زیادی از این نیرو‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

روز یکشنبه (دیروز) نیز در اثر انفجار یک خودروی نظامی در جنوب العریش واقع در شبه‌جزیره سیناء دو سرباز کشته و هفت نفر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 1 =