کد خبر : 78760
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
-

تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر در سکوت برگزار شد+ تصاویر

تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر در سکوت برگزار شد+ تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر در سالن اجتماعات فرمانداری قائم‎شهر درحالی برگزار شد که این مراسم بدون اطلاع به خبرنگاران و همچنین بدون حضور دهیاران و مسئولان ادارات شهرستان قائم‎شهر آغاز شد. در این مراسم محمدحسین عموئی فرزند سردار شهید موسی عموئی پس از حدود دو سال

به گزارش قائم آنلاین، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر در سالن اجتماعات فرمانداری قائم‎شهر درحالی برگزار شد که این مراسم بدون اطلاع به خبرنگاران و همچنین بدون حضور دهیاران و مسئولان ادارات شهرستان قائم‎شهر آغاز شد.

در این مراسم محمدحسین عموئی فرزند سردار شهید موسی عموئی پس از حدود دو سال تلاش در مسئولیت بخشداری قائم‎شهر بصورت کاملا محرمانه و یکباره در پنجمین روز دهه مبارک فجر تودیه شد و جای خود را به مهدی حمزه‎خانی بخشدار سابق سوادکوه و فرزند شهید علی‎آقا حمزه‌خانی داد.

مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائم‎شهر در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر، اظهار کرد: از تلاش‌های شبانه‎روزی و عملکرد قابل قبول مهندس عموئی قدردانی کرد و برای ادامه فعالیت وی آرزوی توفیق داشت.

وی افزود: صندلی مسئولیت بر کسی وفا نخواهد کرد و هر مسئولی باید با نگاه اینکه مسائل را درست عمل کند تا بعد از آن برای مردم یادگاری به ارمغان بگذارد و خدمت صادقانه باید در اولویت مسئولان باشد که بعد از آن برای عدم فعالیت قبطه نخورند.

فرماندار قائم‎شهر خاطرنشان کرد: برای اجرای فعالیت‌ها نیاز است که مدیر دستگاه قانون را خم کند و بدنبال راه‌حلی برای حل امورات باشد نه اینکه بخواهد قانون‌گریزی کند و معضلات مردم باید در اصول قانونی بررسی شود.

این مسوول در پایان نیز بیان کرد: مهندس عموئی در این مدت فعالیت‌های خوبی اجرا کرد و باید آقای حمزه‌خانی پروژه‌های نیمه کاره کنونی را با قدرت بیشتری را پیش‌بگیرد و قائم‌شهر نیز بعنوان بزرگترین بخش در کشور کار سنگینی است که باید با شناخت به مناطق بدنبال جذب مردم و حل معضلات منطقه باشند.

محمدحسین عمویی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه دو ساعت قبل از این مراسم خبردار شدم، اظهار کرد: دو ساعت قبل جناب فرماندار با اطلاع از اینکه برادر من آقای حمزه‌خانی بعنوان بخشدار قائم‌شهر انتخاب شدند بنده را از این مراسم با خبر کردند.

وی افزود: ضمن تبریک به جناب حمزه‎خانی بعنوان بخشدار جدید امیدوارم ایشان نیز همانند بنده و آقای مولایی بخشدار قبلی عمر مسئولیتی‌شان دو ساله نباشد و بتواند برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا برساند.

بخشدار سابق قائم‎شهر با تشکر از امام جمعه شهرستان قائم‎شهر و روسات ادارات، بیان کرد: در این دو سال اتفاقات سختی را لمس کردیم وبا کمک برخی از ادارات  بدنبال محرومیت‌زدایی بودیم و همنچنین از لحاظ وضعیت بهداشتی نیز توانستیم کارهای خوبی در سطح روستاها انجام دهیم.

عموئی خاطرنشان کرد: برای بخش کشاورزی بدنبال اصلاح الگوی کشت در شهرستان بودیم که امیدواریم برادر ما جناب آقای حمزه‌خانی به این مورد اهمیت بدهد تا کشاورزان دغدغه‎ای در این امور نداشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه از همه همکاران و فرماندار قائم‎شهر که بنده را در این دوسال یازی کردند تشکر می‌کنم، تصریح کرد: شهرستان قائم‎شهر یکی از بزرگترین بخشداری های کشور است و کارهای زیادی برای رفع مشکلات منطقه باید انجام داد که امیدوارم آقای حمزه‎خانی در این مسئولیت موفق باشند و بتوانند به اهداف خود برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =