کد خبر : 78743
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
-

تذکر ۶۵ نماینده به وزرای صنعت و اقتصاد برای مخالفت با افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی

تذکر ۶۵ نماینده به وزرای صنعت و اقتصاد برای مخالفت با افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی

به گزارش قائم آنلاین، تذکرات کتبی نمایندگان مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز عصر مجلس (دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است: شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در تذکر به وزیر امور خارجه عنوان کرد علت مسدود شدن ۹ مرز غربی کشور چیست؟ ناهید

به گزارش قائم آنلاین، تذکرات کتبی نمایندگان مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز عصر مجلس (دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در تذکر به وزیر امور خارجه عنوان کرد علت مسدود شدن ۹ مرز غربی کشور چیست؟

ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان به اتفاق ۶۴ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای اقتصاد و صنعت خواستار مخالفت با افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی شدند.

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: با توجه به محدودیت منابع آب در کشور علت عدم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از توسعه بی‌رویه کشت و علت عدم برنامه‌ریزی جهت تهیه الگوی کشت بهینه و ارتقای مهارت تولیدکنندگان چیست؟

سیده فاطمه حسینی و سیده حمید زرآبادی نمایندگان تهران و قزوین ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان راه‌ها و فرودگاه‌های کشور در زمان نزولات آسمانی و برودت هوا را متذکر شدند.

محمد قمی، علی جلیلی و بیت‌الله عبداللهی نمایندگان پاکدشت، مراغه و اهر در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار سر و سامان بخشیدن به بانک‌ها و صدور دستور برای جلوگیری از دریافت سودهای کلان و جریمه‌های بی‌مورد و متوقف کردن ربا در بانک‌ها به نام بانکداری اسلامی شدند.

سیده فاطمه حسینی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان تهران و قزوین به وزیر کشور لزوم اسکان و ساماندهی افراد بی‌سرپناه جهت پیشگیری از خسارات جانی ناشی از برودت هوا را متذکر شدند.

محمد ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که چرا برخی از وظایف حاکمیتی وزارت راه و شهرسازی به سازمان نظام مهندسی واگذار شده که به واسطه آن به مردم خسارات زیادی وارد می‌شود و برای افراد فرصت‌طلب زمینه سوءاستفاده فراهم شده است و کسی هم پاسخگوی عملکرد پرخسارت آنها نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =