کد خبر : 78522
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
-

بی‌عدالتی در مکانیسم پرداخت‌ها داریم

بی‌عدالتی در مکانیسم پرداخت‌ها داریم

به گزارش قائم آنلاین، مسعود پزشکیان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی استانی بازنشستگان کشوری با بیان اینکه ورزش می‌تواند نسخه مناسبی برای نشاط و دور کردن بیماری باشد گفت: در مجلس در تلاش هستیم تا جایی که می‌توانیم پشتیبانی کنیم تا مشکلات صندوق های بازنشستگی کاهش یابد. وی افزود: از صندوق بازنشستگی کشوری می‌خواهیم هر

به گزارش قائم آنلاین، مسعود پزشکیان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی استانی بازنشستگان کشوری با بیان اینکه ورزش می‌تواند نسخه مناسبی برای نشاط و دور کردن بیماری باشد گفت: در مجلس در تلاش هستیم تا جایی که می‌توانیم پشتیبانی کنیم تا مشکلات صندوق های بازنشستگی کاهش یابد.

وی افزود: از صندوق بازنشستگی کشوری می‌خواهیم هر آنچه لازم است را با کار کارشناسی و علمی دقیق در اختیار ما قرار دهند تا آن را بررسی کنیم.

پزشکیان به بی عدالتی در مکانیسم پرداخت در کشور اشاره کرد و گفت: برای بنده به عنوان یک سیاست گذار قابل قبول نیست یک پزشک ۸۰ میلیون در آمد داشته باشد و یک بازنشسته یک میلیون تومان حقوق بگیرد. البته برای همان پزشک هم سقف گذاشته‌اند و اگر آن سقف نبود دریافتی‌اش به ۵۰۰ میلیون هم می رسید. ما بازنشستگان را درک می کنیم و به دنبال حل مشکلات آنها هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی و  همه نمایندگان باید کمک کنند تا قانونی بنویسیم و به نگاه مشترکی برسیم و اگر نگاه مشترکی نباشد این راه به جایی نمی‌رسد عنوان کرد: به عنوان یک نماینده می توانم دنبال کار شما بدوم و حاضرم پیگیر مطالبات شما باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + پنج =