کد خبر : 78527
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
-

افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی پرورش گل و گیاه زینتی در قائم‎شهر

افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی پرورش گل و گیاه زینتی در قائم‎شهر

به گزارش قائم آنلاین، در پنجمین روز از آغاز دهه مبارک فجر یک واحد پرورش گل و گیاه در ارطه با همت آقای آراسته و با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی به مبلغ ده میلیون تومان به بهره برداری رسید. آراسته مدیر این واحد تولیدی در شهر ارطه در افتتاح این مراسم، اظهار کرد :

به گزارش قائم آنلاین، در پنجمین روز از آغاز دهه مبارک فجر یک واحد پرورش گل و گیاه در ارطه با همت آقای آراسته و با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی به مبلغ ده میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آراسته مدیر این واحد تولیدی در شهر ارطه در افتتاح این مراسم، اظهار کرد : ابتدا این واحد در فضایی به وسعت ۳۰متر از سال۹۲ و با هزینه ابتدایی ۸ میلیون تومان آغاز به کار کرد که مقدمات آن گذراندن دوره‌های آموزشی در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و تامین هزینه ابتدایی آن بود که با توکل بر خدا توانستم شروع کنم و اکنون ضمن تکثیر و توسعه این واحد تولیدی ۱۰ هزار گلدان از نوع گل‌های زینتی و آپارتمانی که اکثر آن از نوع کاکتوس است و افزایش فضای تولید از ۳۰متر به ۱۰۰متر توانستم در این کار پیشرفت داشته باشم.

وی افزود : ارزش مالی این گلها به مبلغ ۱۰۰میلون تومان است که در کنار آن به پرورش ۷۰۰ نوع گل دیگر نیز می‌پردازیم که به روش‌های بذری، قلمه و پیوندی تولید و تکثیر می‎شوند.

آراسته در پایان خاطرنشان کرد: مشخصه این گلها دارا بودن تیغ بوده و خاصیت منحصر به فرد مدل پهن برگ و تیغ دار آن باعث جذب امواج الکترونیکی در محیط زندگی انسان وجلوگیری از وارد نمودن صدمه به انسان می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 1 =