کد خبر : 78257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
-

گوشی‌های «ال‌جی» از ۲۸ بهمن مشمول رجیستری می‌شود

گوشی‌های «ال‌جی» از ۲۸ بهمن مشمول رجیستری می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو  گفت: از ۲۸ بهمن ماه ۹۶ گو‌شی‌های موبایل با برند ال جی مشمول طرح رجیستری می‌شود. مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: همچنین کمتر از یک ماه (پس از تاریخ ۲۸ بهمن ماه) تمام برندهای باقی مانده تلفن همراه

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا دهقانی‌نیا در گفت‌وگو  گفت: از ۲۸ بهمن ماه ۹۶ گو‌شی‌های موبایل با برند ال جی مشمول طرح رجیستری می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: همچنین کمتر از یک ماه (پس از تاریخ ۲۸ بهمن ماه) تمام برندهای باقی مانده تلفن همراه از جمله سامسونگ ، سونی، هوآوی و ….  و در بازه‌های زمانی متفاوت مشمول طرح رجیستری می‌شود.

دهقانی‌نیا بیان داشت: فرآیند انتقال مالکیت و فعال‌سازی از امروز ۱۴ بهمن ماه در مورد تمام گوشی‌های تلفن همراه نو و دست دوم با نشان تجاری اپل، بلک بری، موتورولا و گوگل پیکسل موبایل که خریداری می‌شود، باید انجام شود.

وی بیان داشت: فرآیند فعال‌سازی و فرآیند انتقال مالکیت باید از این پس توسط خریدار و فروشنده انجام شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: بنابراین مردم باید موقع خرید و فروش گوشی تلفن همراه فرآیند فعال سازی و انتقال مالکیت را با ارسال کد ۶ رقمی پشت کارت گارانتی به #۷۷۷۷* انجام دهند.

دهقانی‌نیا گفت: از آنجا که گوشی‌های ال جی از ۲۸ بهمن ماه ۹۶ مشمول طرح رجیستری می‌شوند و در مدت کمتر از یک ماه پس از تاریخ مذکور سایر برندهای تلفن همراه از جمله سامسونگ و …  مشمول طرح می‌شوند، به فروشندگان گوشی تلفن همراه توصیه می‌شود که اگر تلفن همراهی در انبار و مغازه خود دارند در آن سیم کارت قرار داده و یکبار با آن تماس بگیرند، تا بدین وسیله آن گوشی از شمول طرح رجیستری خارج شود و متضرر نشوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =