کد خبر : 78298
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
-

مسئولان با نردبان مردم به دنبال مسئولیت نباشند!

مسئولان با نردبان مردم به دنبال مسئولیت نباشند!

به گزارش قائم آنلاین، دیگر انقلاب ما بر خلاف همه‌ی پیش‌بینی‌هایی که در زمان پیروزی انقلاب، معاندین، ضدانقلاب‌ها و ارباب هایشان می‌کردند چهل ساله شد، آنها می‌گفتند انقلاب ۶ ماه دیگر، یک سال دیگر یا دو سال دیگر سقوط می‌کند! برخلاف همه‎ی آنهایی که حتی در این روزها می‌گویند این انقلاب را مردم نخواستند و

به گزارش قائم آنلاین، دیگر انقلاب ما بر خلاف همه‌ی پیش‌بینی‌هایی که در زمان پیروزی انقلاب، معاندین، ضدانقلاب‌ها و ارباب هایشان می‌کردند چهل ساله شد، آنها می‌گفتند انقلاب ۶ ماه دیگر، یک سال دیگر یا دو سال دیگر سقوط می‌کند! برخلاف همه‎ی آنهایی که حتی در این روزها می‌گویند این انقلاب را مردم نخواستند و نمیخواهند، باید گفت اگر همین مردم نبودند و اگر همین پابرهنه‌ها نمیخواستند عملا انقلابی در کار نبود.

این مردم بودند که به ندای خمینی لبیک گفتند و قطعا حق و سهم مردم از انقلاب به مراتب حتی بیشتر از حلقه اولی‎های امام خمینی ست، حال بماند که انقلاب ما مردمی چون صادق مزدستان‌ها داشت و دارد که به مادرشان وصیت میکند سهم تو از سفره انقلاب همین بس که من شهید بشوم و شهادت من مال تو.

مگر یادتان رفته است وقتی شاه ملعون فرار کرد، این پابرهنگان بودند که به خاطر رفتن شاه و در اصل به خاطر رفتن ظلم و ظالم به رقص و پایکوبی پرداختند، از یک طرف باید تاسف بخوریم که خیلی زود به خاطر حقوق‎های نجومی، زندگی اشرافی، رفتارهای ارباب رعیتی بعضی آقایان نونِ انقلاب خورده که رفتارشان با شاه خائن فرقی ندارد.

شادی مردم از رفتن شاه و پیروزی انقلاب به تلخی تبدیل شد و این رضایت تا زمانی که دست چنین مسئولان خائنی از انقلاب مردم کوتاه نشود بر نمیگردد، آن رفاهی که امام برای مردم و انقلاب تبیین کرد، آن عدالت اجتماعی، آن استقلال، آن آزادی تا چه حد تحقق یافت؟

این به دور از انصاف هست که مردم همچنان بر سر عهدشان با انقلاب، خمینی و خامنه‎ای بمانند و برای این انقلاب هنوز هم که هنوزه جان و خون بدهند، اما برخی به ظاهر انقلابیون که با نردبان همین مردم به مقام و پست رسیدند، خون مردم را در شیشه کنند، و حتی گاها به جای خادم بودن مردم طوری حرف بزنند که انگار مردم بدهکارشان هستند.

حالا دهه فجر فرا رسیده است و باید گفت در کنار همه‌ی گزارش‌های ساخت پل، آسفالت، پارک، خانه بهداشت، همایش، مراسم ها و میلیارد میلیارد خرجی که گزارشاتش به مناسبت دهه فجر توسط مسئولین به مردم میرسد، باید سوال کرد که چقدر اقایان برای تبیین گفتمان انقلابی که امام مقتدایش بود، برای نسل جدید کار کرده اند؟چقدر برای تحقق شعارها و اهداف انقلاب تلاش کرده اند؟

مسئولین باید یادشان باشد که مردم رعیت نیستند و انها نیز سرور آنان نیستند که بلعکس، مردم سرور هستند و آنها خادم مردم، هرچقدر خرج کنیم و هرچقدر همایش به اسم انقلاب بگیریم تا زمانی که تغییری در روند زندگی و سفره‎ی مردم نشود باید بگوییم کاری نکرده ایم، اصلا پیشنهادم این است مسئولین به جای این همه همایش و خرج های میلیاردی در دهه فجر، بیایند یکبار دیگر سیره امام و گفتمانی که آنها تبیین کردند را مطالعه کنند و درس بگیرند، قطعا اگر عامل به آن باشند، مردم را هم راضی میکنند.

البته این به دور از انصاف است که از همه آن مسئولینی که در این سال‎ها خالصانه برای این نظام و مردم تلاش کردند و قدم برداشتند تشکر نکنیم و عملکرد آن‎ها را نادیده بگیریم و عملکردشان را با مسئولان بی‎کفایت در یک سمت ترازو قرار دهیم.

 

به قلم سجاد عبدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − ده =