کد خبر : 77985
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
-

جوانان امروز باید با خودباوری بدنبال ساخت کشور ایران باشند

جوانان امروز باید با خودباوری بدنبال ساخت کشور ایران باشند

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی صبح امروز بمناسبت دهه مبارک فجر در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه فاطمیه شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: ایام‌الله ذهه مبارک فجر را به شما آینده سازان کشور و مربیان و زحمتکشان مدرسه تبریک عرض می‌کنم. وی با اشاره به اینکه امروز در روز شمار تقویم دهه مبارک فجر

به گزارش قائم آنلاین، مهدی محمدی صبح امروز بمناسبت دهه مبارک فجر در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه فاطمیه شهرستان قائم‎شهر، اظهار کرد: ایام‌الله ذهه مبارک فجر را به شما آینده سازان کشور و مربیان و زحمتکشان مدرسه تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امروز در روز شمار تقویم دهه مبارک فجر بعنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی نام گذاری شد، افزود: این روز بدلیل اینکه جوانان نقش اساسی در پیروزی اقلاب داشتند و با خودباوری خود در آن زمان بدنبال احقاق حق بودند.

فرماندار شهرستان قائم‎شهر بیان کرد: جوانان امروز نیز باید با خودباوری بدنبال ساخت کشور ایران باشند و با اختراعات و تحصیل برای پیشرفت کشور تلاش کنند، معلمان و والدین شما دانش‌آموزان توقع دارند شما در پایان سال با یک ذخیره علمی به دنبال کسب توانمندی لازم باشید.

این مسوول با بیان ابنکه دانشمندان هسته‌ای که برای عزت و پیشرفت کشور تلاش کردند نیز روزی چون شما در کلاس‌های درسی تحصیل کردند، گفت: افرادی که اکنون در صف جلوی مراسم نشستن و مسئولیت‌های شهرستانی و اجرایی شهرستان را برعهده دارند روزگاری چون شما پشت نیمکت‌ها درس نشستند و اکنون بعنوان مدیر اجرایی معرفی شده‎اند.

محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان انقاب اسلامی امروز بدنبال تضعیف نظام هستند و جوانان کشور با اختراع موشک و بالا رفتن شطح علمی جوابی دندانشکن به دشمنان می‌دهند که باعث می‌ود امروز ما به این جوانان و کشور افتخار کنیم.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه دفاعی کشور بر اساس همین تحصیلات شماست، تصریح کرد: جوانانی که درس خود را رها کردند و بدنبال اقتدار کشور بودند و به شهادت رسیدند نیز قابل احترام است و باید دانش‌آموزان نیز باید فعل خواستن را صرف کنند تا با تحصیل خود آینده کشور را با علم تضمین کنند تا دشمنان را همچون گذشته به ناامیدی بکشانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =