کد خبر : 77718
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
-

هشدار تل‌آویو به محمود عباس درباره سخنرانی در شورای حقوق بشر

هشدار تل‌آویو به محمود عباس درباره سخنرانی در شورای حقوق بشر

به گزارش قائم آنلاین، در حالی که انتشار گزارش اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره شرکت‌های مرتبط با شهرک‌های غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین، مخالفت شدید واشنگتن و تل‌آویو را به دنبال داشته، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قصد خود برای حضور در این شورا و سخنرانی در آن خبر داده است. روز پنجشنبه

به گزارش قائم آنلاین، در حالی که انتشار گزارش اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره شرکت‌های مرتبط با شهرک‌های غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین، مخالفت شدید واشنگتن و تل‌آویو را به دنبال داشته، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قصد خود برای حضور در این شورا و سخنرانی در آن خبر داده است.

روز پنجشنبه در خبرها آمده بود که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نظر دارد طی ماه جاری به ژنو سفر و در شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره وضعیت جاری فلسطن سخنرانی کند.

این خبر در حالی منتشر شده که شورای حقوق بشر سازمان ملل علی رغم هشدارها و مخالفت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، اخیرا گزارشی درباره ۲۰۶ شرکت مرتبط با شهرک‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطینی منتشر کرد(جزئیات بیشتر).

حالا در اولین واکنش‌ها به اعلام سخنرانی احتمالی محمود عباس در شورای حقوق بشر سازمان ملل، سفیر این رژیم در سازمان ملل به رئیس تشکیلات خودگردان هشدار داده است.

به گزارش «جروزالم پست»، «دنی دانون» گفت: «محمود عباس پس از پخش کردن پیام‌های ضد یهودی خود در ماه‌های اخیر، حالا در جستجوی آن است که به هر احتمال ازسرگیری مذاکرات با اسرائیل پایان دهد».

 سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل افزود: «عباس در ادامه اقدام یکجانبه‎اش علیه آمریکا و اسرائیل، کاملا روایت نادرستی از واقعیات امروزی دارد و در حال آسیب زدن به آینده بهتر برای مردمش است».

ادعای این مقام صهیونیستی در حالی صورت گرفته که علی رغم درخواست‌های تشکیلات خودگردان برای توقف شهرک‌سازی‌ها در اراضی فلسطینی در ازای آغاز مذاکرات سازش، تل‌آویو به شهرک‌سازی‌های بی پایان خود ادامه داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 9 =