کد خبر : 77704
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
-

زلزله‌زدگان کرمان برای اسکان موقت به کانکس نیاز دارند

زلزله‌زدگان کرمان برای اسکان موقت به کانکس نیاز دارند

به گزارش قائم آنلاین، حسین امیری امشب در نشست شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور در استانداری کرمان اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در مناطق شمالی استان کرمان از جمله شهرستان‌های کوهبنان، زرند و راور در اسکان موقت مشکل داریم و نیاز به کانکس است. نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس

به گزارش قائم آنلاین، حسین امیری امشب در نشست شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور در استانداری کرمان اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در مناطق شمالی استان کرمان از جمله شهرستان‌های کوهبنان، زرند و راور در اسکان موقت مشکل داریم و نیاز به کانکس است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس بیان داشت: اماکن عمومی مانند، زندان، بازار و … نیاز بازسازی دارند و باید تسهیلاتی داده شود، زندگی مردم را باید با زلزله سازگار کنیم.

وی ادامه داد: ایمنی معادن زغال‌سنگ خیلی مهم است و با توجه به اتفاقاتی که در سال‌های قبل هم شاهد بودیم در معادن، امر ایمن‌سازی باید جدی گرفته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد هر چه سریعتر باید برطرف شود، شاغلان معادن زغال سنگ مشکل دارند.

وی خواستار توجه به منطقه ویژه ریلی زرند و ایجاد منطقه ویژه معدنی در کوهبنان شد و گفت: مردم کوهبنان انتظار دارند که رئیس جمهور از منطقه آنها بازدید داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =