کد خبر : 77560
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
-

مسئولان مراقب نفوذ دشمن و انحراف انقلاب باشند

مسئولان مراقب نفوذ دشمن و انحراف انقلاب باشند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‎الله علی معلمی بمناسبت فرارسیدن ایام‎الله دهه فجر در جمع مدیران ادارات شهرستان قائم‌شهر، ضمن گرامی داشت فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت بمناسبت دهه اول فاطمیه، اظهار کرد: ۳۹ سال از پيروزي انقلاب اسلامی‌ و ٢٨ سال از رحلت امام خمینی(ره) می‌كذرد و دهه مبارک فجر هرساله زماني است

به گزارش قائم آنلاین، آیت‎الله علی معلمی بمناسبت فرارسیدن ایام‎الله دهه فجر در جمع مدیران ادارات شهرستان قائم‌شهر، ضمن گرامی داشت فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت بمناسبت دهه اول فاطمیه، اظهار کرد: ۳۹ سال از پيروزي انقلاب اسلامی‌ و ٢٨ سال از رحلت امام خمینی(ره) می‌كذرد و دهه مبارک فجر هرساله زماني است براي بازنگري اهداف انقلاب برای مسئولان فعلی نظام که بازخواني وصيت نامه امام در همه جلسات نياز است.

وی افزود: انقلاب براي احياي فرهنگ دین، حاكميت ديني و موارد فراموش شده ديني آمده بود، خيلي‎ها بدنبال ممانعت كردن و سنگ‎اندازي بابت اينكه جلوكيري كنند تا انقلاب رخ ندهد که با درایت امام خمینی(ره) نتوانستند موفق شوند و حق بر باطل پیروز شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یوم‌الله دهه فجر را باید هرساله گرامیداشت و هرسال پرشورتر از سال گذشته برگزار شود، بیان کرد: يوم الله يعني كار استثنايي رخ داد و تنها در کلمه نیامده و یعنی کاری بزرگ در کشور صورت گرفت، آنهايي كه گذشته را درك كردند، یادشان هست که در آن زمان بحث‌هایي بود که خواسته امام و یارانش آرماني و تنها در ذهن‌و‌خيال است، دیگر فكر نميكردند كه انقلاب پيروز شود و اکنون سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می‌گذاریم و وارد چهلمین سال انقلاب می‌شویم.

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر، خاطرنشان کرد: امام قاطعانه سخن ميگفت، گويا كه آينده را مي‌ديد و اكنون متوجه ميشويم كه امام آينده‎نگری داشته است، ما مسئولان بايد هوشيار باشيم كه دشمن كسي را براي اغوا در نزدیک ما نفوذ ندهد تا با نفوذ بدنبال انحراف انقلاب باشند و به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

این مسوول با بیان اینکه اگر فاطمه زهرا شرايط پديد آمده را تحمل ميكرد، براي وی احترام ميگذاشتن ولي اين چنين نشد، یادآور شد: حضرت فاطمه (س) سکوت نکرد چون یاران پیامبر (ص) به انحراف رفته بودند و حتي بلال اذان‌گو نيز وقتي فهميد انحراف رخ داده دیگر در مسجد اذان نگفت چرا كه وصيت بيامبر(ص) اجرا نشد و ابوبکر به خلافت رسید.

معلمی به موذت و همدلی مسولان و پایبندی به اندیشه امام اشاره کرد و گفت: انديشه امام را بايد در وصيت نامه امام جويا باشيم و لطف خدا بود كه وصیت‌نامه بعنوان راهنماي آيندگان توسط امام نوشته شود، اما هركسي مي‎خواهد راه خود را از انديشه امام فاصله بيندازد بحثش فرق دارد و به مردم بگويد تا آن‌ها هم درجریان باشند و اگر مايل به انديشه امام هستند بايد وصيت نامه امام را مطالعه و اجرا كنند.

وی با بیان اینکه امسال باید در راهبيمايي حضور بررنگ‌تر و با شكوه‌تر انجام شود، تصریح کرد: باید قدر این ملت همیشه در صحنه را دانست و برای جلب رضایت آن‎ها تلاش کرد و برای رفع معضلات و مشکلات موجود کارها را انجام داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: مشكلي كه اكنون مردم را رنج مي‌دهد مشكل ترافيكي شهري است و بايد پياده‌رو‌هاي ما مشخص شود، در دوره قبل نرده‌هاي براي ساماندهي نصب شده بود اما اكنون برداشته شده است كه بايد پاسخ بدهند به جه دليلي برداشته شد و جايگزين آن چه شده است.

امام جمعه شهرستان قائم‎شهر ادامه داد: پاركينگ مشكل مردم است كه من احساس ميكنم پاركينك مقابل مسجد جامع حدود ۱۵ سال رها شده است و به بهره برداي نرسیده که بايد فكري براي آن بیندیشیم تا مشکلات مردم کمتر شود.

این مسوول در پایان اظهار کرد: مقررات برخي از بانك‌ها براي پرداخت تسهيلات بانكی و سود تسهیلات باعث فروپاشي خانواده شده و بايد كمي مسولان كشور فكري به حال اين موضوع بكنند تا مردم اين چنين با مشكلات آزار نبينند، بايد نمايندگان كمي به فكر مردم باشند تا مشكلات بانكي خانواده‎ها را به نابودی نکشاند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + یازده =