کد خبر : 77651
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
-

تمام بانک‌ها اعتبارات لازم برای اشتغال را دریافت کردند

تمام بانک‌ها اعتبارات لازم برای اشتغال را دریافت کردند

به گزارش قائم آنلاین، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: زبانی توانا برای نشان دادن انقلاب و ارزش‌های انقلاب به ویژه برای نسل جدید نداشتیم، بنابراین سیاه‌نمایی‌هایی به جفا در این مسئله صورت گرفت. وی با بیان اینکه کاستی‌هایی داریم، عنوان کرد: اگر از من بپرسید که آیا

به گزارش قائم آنلاین، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: زبانی توانا برای نشان دادن انقلاب و ارزش‌های انقلاب به ویژه برای نسل جدید نداشتیم، بنابراین سیاه‌نمایی‌هایی به جفا در این مسئله صورت گرفت.

وی با بیان اینکه کاستی‌هایی داریم، عنوان کرد: اگر از من بپرسید که آیا ما به همه مطالبات مردم پاسخ دادیم و توانستیم جامعه آرمانی درست کنیم، حتماً جواب من منفی است اما مسیری که امروز انقلاب در پیش دارد با همه کاستی‌ها حتماً درست است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ما گفتیم دولت تدبیر هستیم و مثل اینکه جامعه و خداوند ما را با این صفت مورد آزمایش قرار می‌دهد، ما خواسته یا ناخواسته خشک‌سالی را شاهد هستیم و زندگی مردم با دشواری مواجه کرده است و امروز باید با ۴۰ سال عدم اندیشه درست در امور بازنشستگان مواجه شویم.

وی تصریح کرد: امروز باید پاسخ بیکارانی که از دهه‌های گذشته امید به یافتن شغل دارند را دهیم، بنابراین بیش از هر زمان دیگری به سخت‌کوشی نیاز داریم.

ربیعی گفت: با مسائل نوین و کهنه‌شده مواجه هستیم و اگر بخواهیم در این دوره به مسؤولیت خود عمل کنیم، باید ۱۰ برابر گذشته کار کنیم و حق نداریم یک ریال را از دست بدهیم.

وی اظهار کرد: نمی‌توان طوری تصمیم گرفت که در سایه آن تصمیم، آیندگان ما متضرر شوند، عقلانیت، سخت‌کوشی و مدارا را سه اصلی می‌دانیم که همکاران ما باید در دستور کار و پیش ‌روی خود داشته باشیم تا به مسائل بتوانیم غلبه کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید صورت‌گرفته از بیمارستان تأمین اجتماعی راور گفت: بابت تاخیر در احداث این بیمارستان عذرخواهی می‌کنم اما واقعیت این است که برخی مشکلات مالی و برخی گرفتارهای ناخودآگاه بود که باید جبران شود، بنابراین از پیمانکار سه ماه خواستیم سریع‌تر کار را انجام دهد.

وی در مورد مشکلات حوزه زغال‌سنگ بیان کرد: در بحث زغال چرخه معیوب پیش آمد که باید آن را برطرف کنیم، قبول هم داریم که صنعت زغال می‌تواند محور اشتغال در شهرستان راور باشد.

ربیعی افزود: حقوق‌ها را هم باید طی برنامه‌ای به روز کنیم و در مورد بازنشستگی زودرس باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پخش کردن پول به تنهایی اشتغال ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: از هفته گذشته تمام بانک‌ها اعتبارات لازم برای اشتغال را دریافت کردند و یک ماه فرصت دادیم تا پروژه‌ها در کارگروه‌ها مورد بررسی قرار گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشیم و آموزش فنی و‌ حرفه‌ای را متناسب با رسته شغل‌هایی که دیدم ارائه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 3 =