کد خبر : 77203
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
-

دعوت فرماندار تنکابن از همه‌ی گروه‌های سیاسی به نشست

دعوت فرماندار تنکابن از همه‌ی گروه‌های سیاسی به نشست

به گزارش قائم آنلاین، سید امیر حسینی‌جو در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد، اظهار کرد: بنده معتقدم این نشست‌ها نوع نگاه ما را به مدیریت پیش رو تغییر می‌دهد. وی با بیان اینکه بعد از انقلاب بین دستاورد و عملکرد تفاوتی قائل نشده‌ایم، عنوان کرد: اتفاقاتی که بعد

به گزارش قائم آنلاین، سید امیر حسینی‌جو در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار شد، اظهار کرد: بنده معتقدم این نشست‌ها نوع نگاه ما را به مدیریت پیش رو تغییر می‌دهد.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب بین دستاورد و عملکرد تفاوتی قائل نشده‌ایم، عنوان کرد: اتفاقاتی که بعد از انقلاب روی‌داده، اگر آسیب‌شناسی کنیم به مشکلات امروز می‌رسیم‌.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن افزود: هیچ‌گاه عادت نداشتم از گذشته ایراد بگیرم چراکه همه زحمت کشیدند اما مشکلات و ایراداتی وجود داشت که باعث شد امروز دچار برخی چالش‌ها باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت بنا ندارد پروژه جدید دولتی را معرفی کند، خاطرنشان کرد: ما امروز هیچ پروژه در لیست قرارگرفته‌ای را حذف نمی‌کنیم و بنا داریم تا پروژه‌های نیمه‌تمام گذشته را تا پایان این دولت در شهرستان تحویل مردم دهیم.

حسینی‌جو در ادامه گفت: مجموعه پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر امسال ۱۵۲ میلیون تومان است که شامل طرح‌هایی ازجمله افتتاح فاز اول پروژه پست برق ۲۳۰ ولتی شیرود، افتتاح هتل وستا با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی و… می‌شود.

وی سیاست و تلاش دولت را تقویت بخش خصوصی دانست و متذکر شد: هر سرمایه‌گذاری که در شهرستان ما چوب لای چرخش گذاشته شود، من مسئولم تا پاسخ دهم.

معاون استاندارد تأکید کرد: ما نباید عادت کنیم که به مشکلات ماله بکشیم. این کار باعث شده تا خیلی از مسائل را نگوییم یا اگر گفته شد، در مقابل آن جبهه بگیریم.

این مسئول دولت تدبیر و امید را دولتی صادق دانست و تصریح کرد: دولت باید هزینه‌های این صداقت را نیز بدهد‌‌.

حسینی‌جو یادآور شد: بهترین و بی‌طرفانه‌ترین انتخابات را در سال ۹۴ برگزار کردیم اما بعد از این انتخابات، در تنکابن ترک مویی در حوزه اجتماعی و سیاسی ایجاد شد که این ترک بعد از انتخابات ۹۶ تبدیل به یک شکستگی شد.

وی همه گروه‌های سیاسی منتقد و موافق را دعوت به نشست کرد و گفت: امروز تعدادی از جریانات فکری برداشتشان این است که حقشان ضایع‌شده و شب و روز شروع می‌کنند به انتقاد و اینکه این امروز می‌آید و این امروز می‌رود.

فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: بجای این شیوه بیاییم مسائلمان را به شیوه‌ای دیگر مطرح کنیم و مردم را در جریان قرار دهیم.

این مسئول در خصوص وضعیت کارخانه خزر خز عنوان کرد: خزرخز یک ظرفیت بسیار بالا بود که نباید این اتفاق برایش می‌افتاد اما امروز باید تلاش کنیم این موقعیتی که برای اشتغال دارد، حفظ شود.

حسینی ‌جو درباره بیمارستان ۲۰۵ تختخوابی تنکابن اظهار کرد: برای انتقال آب، برق، گاز این بیمارستان باید حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه کنیم. بعد از سفر، استاندار به‌صورت هفتگی گزارش گرفتند و اخیراً قرار شد از محل پروژه‌های ملی در اولویت قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی ما بیش از همیشه خواهان آرامش است، عنوان کرد: من خواهان وفاق شهرستان هستم. همه باید در این زمینه کمک کنیم تا انقلاب و دستاوردهای آن را بهتر بشناسیم و بستری برای انجام کارهای دقیق فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان تنکابن ادامه داد: ما ایراد داریم اما کسانی که ایراد ما را بزرگنمایی می‌کنند دلسوز ما نیستند. شما در حوزه انعکاس خبر اختیار کامل داشته و دارید و ما هیچ‌گاه توصیه‌ای نداریم.

این مسئول با بیان اینکه نامه‌ای از فرمانداری برای تفویض اختیار، در دستور کار ویژه استان قرار گرفت، گفت: مشکل اساسی غرب مازندران آب شرب روستایی است که چون منابع آب ما از چاه و چشمه که ناپایدار هستند تأمین می‌شود، دولت طرح مطالعاتی آب‌های سطحی را در دستور کار خود قرار داده است.

حسینی‌جو درباره جاده الموت نیز یادآور شد: برای این طرح ملی چهار کیلومتر محور جدید اعلام شد که هزار و ۶۰۰ متر آن به لحاظ شرایط زیست‌محیطی تونل است.

وی این طرح را در تداخل با برخی مجوزهای اخذشده توسط برخی افراد دانست که هفته گذشته این تداخل توسط قرارگاه خاتم حل شد و مطابق ردیف ملی ۱۹۰ میلیارد تومان هزینه شهرستان ما برای ۶۵ کیلومتر از این مسیر و ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه قزوین برای ۹۲ کیلومتر باقی مسیر است.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: منِ فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت باید حلقه وصل باشم. برخی می‌گویند فرماندار با فلان گروه ارتباط دارد و می‌خواهد آینده خویش را تضمین کند. اینجا فرمانداری است و حسینی‌جو رئیس حزب نیست و موافق و مخالف باید در فرمانداری رفت‌وآمد کنند.

حسینی‌جو یادآور شد: در دولت قبل در اینجا کارشناس بودم و به‌نوعی دولت قبل ما را کنار زند اما یک مورد هم رفتاری نشان ندادم که به ضرر دولتِ وقت باشد چراکه دولت برای ارائه خدمات به مردم است.

وی ادامه داد: بنای این دولت بر اعتدال است. انتصابات اخیر را ببینید، کدامش سیاسی بود؟! انتخاب آقاگلی به‌عنوان بخشدار مرکزی کجا سیاسی است؟! ظرفیت‌های خوبی در شهرستان داریم که بالاترین میزان رأی در احزاب و گروه‌های مختلف را دارند و این جایگاه تنکابنی‌ها را نشان می‌دهد که توانستند در استان اعتماد ایجاد کنند.

فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن در بخش پایانی سخنان خود نشاط اجتماعی را صرفاً موسیقی زنده ندانست و اعلام کرد: برای من سخت است که مردم بلیط بخرند اما بروند در سالن امام رضا، فضایی که مناسب این کار نیست. نشاط واقعی نوع رفتار ما با مردم است اگر مدیری شان مراجعه‌کننده‌ای را در شهرستان تنکابن رعایت نکند، هیچ‌وقت کوتاه نمی‌آیم.

این مسئول در پایان از خبرنگاران و رسانه‌های خبری که برای اسکان خانواده چادرنشین تلاش کردند، قدردانی کرد و گفت: استاندار از زمان مطلع شدن تا سامان گرفتن این خانواده پیگیر بود که به حمدالله انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 16 =