کد خبر : 76606
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
-

مقابل افرادی که خلاف قانون اجرا کردند ایستادگی می‌کنم/شهردار موظف به اجرا مصوبه شورای شهر است نه افراد دیگر

مقابل افرادی که خلاف قانون اجرا کردند ایستادگی می‌کنم/شهردار موظف به اجرا مصوبه شورای شهر است نه افراد دیگر

به گزارش قائم آنلاین، عباس صالح‌زاده در جلسه علنی شورای شهر قائم‎شهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه شهرداری قائم‌شهر با چه مجوزی به زمین نساجی مازندران وارد شد، اظهار کرد: شهردار طی چه مصوبه یا قانونی وارد املاک نساجی مازندران شد و بدنبال تسطیح زمین شخصی شده اگر

به گزارش قائم آنلاین، عباس صالح‌زاده در جلسه علنی شورای شهر قائم‎شهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه شهرداری قائم‌شهر با چه مجوزی به زمین نساجی مازندران وارد شد، اظهار کرد: شهردار طی چه مصوبه یا قانونی وارد املاک نساجی مازندران شد و بدنبال تسطیح زمین شخصی شده اگر طبق ماده ۱۱۰ نیز اجرا کرده باشد باید از شورا مصوبه داشته باشد که این چنین نیست و شهرداری قائم‎شهر تخلف قانونی کرده است.

وی افزود: نباید در زمینی که مالک آن نیستیم دستگاه ببریم و هزینه کنیم که بعدا مالک آن بخواهد از شهرداری پس بگیرد و این هزینه‎ای که انجام شد به هدر برود، شهرداری باید مصوبات شورای شهر را اجرا کند نه اینکه بدنبال اجرای مصوبات و نظر دیگران باشد.

نایب رئیس شورای شهر قائم‎شهر بیان کرد: شركت ملي نفت، سايپاشمال و کارخانه نساجی مازندران در زمان كدام نماينده به نابودی کشیده شد و شهر این چنین با معضل بیکاری و اجتماعی مواجه شده است باید پاسخگو این کم‌کاری ها بود من به شخص در مقابل این افراد ایستادگی می‌کنم و به مردم می‌گویم در چه دوره‌ای و کدام نماینده مجلس شهر را این‌گونه به نابودی کشاند.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهرداری موظف است که هرچه زودتر حقوق كارگران شهرداري و نساجي را برداخت کند و برای نساجی قائم‌شهر برنامه خود را ارائه کند تا تکلیف این کارخانه نیز مشخص شود هرچند که در مورد این کارخانه سخن بسیار است.

صالح زاده به تناقض در مبلغ بدهی شهرداری قائم‎شهر اشاره کرد و گفت: شهردار در جلسه گذشته مبلغ بدهی را ١٥٠ ميليارد تومان عنوان کرد ولی طی تحقیقات گذشته این مبلغ ۱۰۴ میلیارد تومان گزارش شد، این موضوع هم باید مشخص شود که این میان چه کسی دروغ می‌گوید.

وی با اشاره به اینکه بنر تخفيف عوارض شهرداری در سطح شهر نصب شده است، تصریح کرد: شهرداری با چه مصوبه اي اين كار را انجام داده، فرماندار نمي تواند يك نفره تاييد كند، اگر اين تخفيف از لحاظ قانون درست است باید برای تمام شهروندان اعمال شود و  تخفيفاتی که قبلا توسط قانون رد شد به مردم عودت داده شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قائم‎شهر ادامه داد: اقاي شهرادر مصوبه كميته انطباق را به ما نشان دهد، بعد در سطح شهر بنر را نصب کند اين گونه نيست كه قانون را نخواهيم رعايت كنيم و بدنبال درامد از مردم باشيم، مردم باید بدانند چه کسی قرار است قانون را رعایت نکند و بدنبال اجرای خلاف قانون است.

نایب رئیس شورای شهر قائم‎شهر خاطرنشان کرد: شهردار بعد از گذشت دو ماه از انتخاب خود و همچنین بعد از گذشت ۵ ماه از شروع کار شورای پنجم حکم خود را دریافت کرد و اکنون زمان آن رسیده است که شهردار مصوبات شورا را انجام دهد، مردم با اعتماد به ما منتظر تغییر در عملکرد شهرداری و وضعیت شهر هستند و شهردار باید برای این موضوع تلاش کند و با بدون تعارف پیگیر این مسائل هستیم تا شهردار بتواند عملکرد و برنامه‎ها را اجرا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =