کد خبر : 76795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
-

اردوغان: تروریست‌های عفرین از سرانجام خود رهایی نمی‌یابند

اردوغان: تروریست‌های عفرین از سرانجام خود رهایی نمی‌یابند

به گزارش قائم آنلاین، اردوغان بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق اعلام کرد:تروریست‌های عفرین و منبج از سرانجام خود رهایی نمی‌یابند. به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز یکشنبه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی

به گزارش قائم آنلاین، اردوغان بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق اعلام کرد:تروریست‌های عفرین و منبج از سرانجام خود رهایی نمی‌یابند.

به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز یکشنبه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی ارتش این کشور در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق در سخنانی در ششمین کنگره حزب حاکم عدالت و توسعه این کشور در استان «چوروم» اعلام کرد: شکست آنانی که تا دیروز به ی‌پ‌گ و پ‌ی‌د (گروه‌های مورد حمایت آمریکا در شمال سوریه) تکیه کرده و برای دولت رجزخوانی می‌کردند را طبیعی تلقی می‌کنیم.

رئیس حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه ادامه داد: می‌بینید که برخی با دیدن درهم شکستن گروه تروریستی ناراحت می‌شوند. بدون تردید تروریست‌های عفرین و منبج از سرانجامی که در انتظارشان است رهایی نخواهند یافت.

رجب طیب اردوغان در ادامه افزود: شب گذشته با همسر یکی از برادرانی که اکنون در دست تروریست‌ها است صحبت کردم. به وی گفتم ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، تعداد بسیاری از اعضای این گروه تروریستی در دست ما است مذاکراتمان ادامه دارد.

لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از روز شنبه گذشته (۳۰ دی ماه) عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیرو‌های حمایت آمریکا موسوم به «شاخه زیتون» آغاز کرده است.

این در حالیست که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوائی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 11 =